Zarządzenie nr OR.II -0155- 741/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 31 grudnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia Skarbu Państwa
Na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 07 stycznia 2004 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Opolu przy ul. Piłsudskiego 6/12 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Teresa Kwasik - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Irena Jachno - Przedstawiciel Referatu Gospodarki Nieruchomościami
Skarbu Państwa p.o. Kierownik Referatu
członek Komisji Przetargowej
3. Marcin Kowal - Przedstawiciel Referatu Gospodarki Nieruchomościami
Skarbu Państwa młodszy referent członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 07 stycznia 2004 roku l przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem negocjacji cenowych dotyczących sprzedaży ww. lokalu mieszkalnego.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta