ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-47/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 31 marca 2006 r.
w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-119/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29.12.2005 roku w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Urzędu Miasta Opola postanawiam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam procedurę badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola stanowiącą załącznik do zarządzenia.
§ 2
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia nad powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
| Ilość odwiedzin: | 5828 |
| Nazwa dokumentu: | OR.I-0152-47/06-zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-31/11 z dnia 28.01.2011 r. |
| Skrócony opis: | w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
|
| Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Wydział Organizacyjny |
| Osoba, która odpowiada za treść: | Wydział Organizacyjny |
| Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
| Data wytworzenia informacji: | 2006-01-11 07:53:43 |
| Data udostępnienia informacji: | 2006-01-11 07:53:43 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 2011-01-31 09:51:59 |