Zarządzenie nr OR.II-0155-69/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 19 marca 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 20 marca 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych położonych w Opolu przy ul.ul.: Krakowskiej 32 a -lokal o pow. 34,95 m2, Pl. Kopernika - lokal o pow. 19,60 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Elżbieta Rzepka - Przewodnicząca Komisji Przetargowej Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Teresa Miller - Przedstawiciel Zarządcy budynku położonego w Opolu przy ul. Pl. Kopernika Z-ca Dyrektora Sp. z.o.o.