logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

                      ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 591 /10
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
                  z dnia  08  marca  2010 r.
 
 
 
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowisko inspektora ds. rozliczeń finansowych 2 w Wydziale Finansowo – Księgowym  Urzędu Miasta Opola
 
 
 
 Na podstawie § 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-399/09 Prezydenta Miasta Opola z dnia 02 marca 2009 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych   postanawiam, co następuje:
 
                                                                                 § 1
 
 
Powołuję  komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na  wolne stanowisko  ds. rozliczeń finansowych 2, w składzie: 
 
Przewodnicząca:
 
Jolanta Cisek                                        - Sekretarz Miasta Opola
 
Członkowie:
 
1.Anna Plewka                                     - Zastępca Skarbnika Miasta 
                                                     
2. Kornelia Greupner                               - Kierownik Referatu Rozliczeń Budżetowych
                                                              w Wydziale Finansowo-Księgowym
 
                                                                                § 2
 
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
 
                                              
                    § 3
 
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Z up. PREZYDENTA   MIASTA
Jolanta Cisek
Sekretarz Miasta

Nazwa dokumentu: w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowisko inspektora ds. rozliczeń finansowych 2 w Wydziale Finansowo-Księgowym Urzędu Miasta Opola
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2010-03-08 11:39:01
Data udostępnienia informacji: 2010-03-08 11:39:01
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-08 11:51:57

Wersja do wydruku...

corner   corner