ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050.226.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 17 kwietnia 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz odbiór odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, położonych w sektorze III oraz zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych w zakresie frakcji: papier, tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Agnieszka Maślak - Przedstawiciel Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Beata Grzesiak - Przedstawiciel Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Członek Komisji Przetargowej
4. Iwona Kowalczuk - Przedstawiciel Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Członek Komisji Przetargowej
5. Dariusz Kudryński - Przedstawiciel Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Członek Komisji Przetargowej
6. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta