Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
im.Orląt Lwowskich
w Opolu
Informacje o jednostce:
- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu
- adres: 45 – 221 Opole, ul. Chabrów 65
- nr telefonu: 774556713
- fax: 774556713
- e-mail: sekretariat@psp11.opole.pl
- adres strony WWW.: www.psp11.opole.pl
- dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
- wicedyrektor: mgr Anna Czaplińska
- główny księgowy: mgr Anna Raczyńska-Dubanowicz
- inne stanowiska kierownicze:
* kierownik gospodarczy: mgr Dariusz Dubanowicz
* kierownik świetlicy szkolnej (społecznie): mgr Bożena Szydłowska
- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu
- odpowiedzialny za treść: dyrektor szkoły mgr Jarosław Cieśliński
Majątek:
I. Wartość środków trwałych: 2.157.187,64
w tym:
1. Grunty 61.181,05
2. Budynki i lokale 1.149.812,00
3. Obiekty inżynierii lądowej i wodnej 890.350,68
4. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania 24.025,77
5. Urządzenia techniczne 25.400,00
6. Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie 6.418,14
II. Pozostałe środki trwałe: 217.419,58
III. Zbiory biblioteczne: 35.792,96
III. Pozostałe wartości niematerialne i prawne: 13.235,70
Budżet:
Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe
Plan na 2012r. 2.574.300
w tym:
1. Wynagrodzenia i pochodne 2.239.100
w tym:
- wynagrodzenia osobowe 1.763.300
- dodatkowe wynagrodzenie roczne 143.300
- składki na ubezpieczenia społeczne 286.400
- składki na Fundusz Pracy 46.100
2. Pozostałe wydatki bieżące 331.600
3.Świadczenia na rzecz osób fizycznych 3.600
Rozdział 85401 Świetlice szkolne
Plan na 2012r. 329.100
w tym:
1. Wynagrodzenia i pochodne 300.000
w tym:
- wynagrodzenia osobowe 238.800
- dodatkowe wynagrodzenie roczne 17.800
- składki na ubezpieczenie 37.400
- składki na Fundusz Pracy 6.000
2. Pozostałe wydatki bieżące 29.100
Rozdział 80195 Szkoły Podstawowe
w tym:
- Stypendia motywacyjne dla uczniów Plan na 2012r. 320
- Realizacja projektu pn „Inwestycja w pierwszy krok –program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola” Plan na 2012r. 43.840
Wykaz regulaminów:
BEZPIECZEŃSTWO
- Regulamin Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu dotyczący bezpieczeństwa ucznia na terenie szkoły oraz jego praw i obowiązków.
- Uproszczona procedura powypadkowa.
- Instrukcja ewakuacji uczniów z budynku szkoły.
- Regulamin korzystania z sali gimnastycznej.
- Regulamin korzystania ze ściany wspinaczkowej.
- Regulamin przebywania na boisku szkolnym podczas zajęć świetlicowych.
- Szkolna strategia przeciwdziałania przemocy i agresji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Procedury postępowania nauczycieli w przypadku zachowań niepożądanych ucznia.
- Formy zapobiegania i przeciwdziałania.
REGULAMINY ORGANIZACYJNE
- Zasady przyjmowania uczniów do szkoły.
- Zasady naboru na zajęcia pozalekcyjne.
- Regulamin Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Regulamin świetlicy szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Procedura przyznawania pomocy materialnej w formie "wyprawki szkolnej".
- Regulamin przyznawania stypendium za wyniki w nauce lub osiągnięcia sportowe.
- Regulamin otwierania szatni szkolnej.
- Regulamin organizacji wycieczek szkolnych w PSP nr 11 w Opolu.
REGULAMINY PRACOWNICZE
- Regulamin Pracy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 .
- Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Regulamin przyznawania dodatkowego wynagradzania rocznego dla pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
- Regulamin przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
- Regulamin działania komisji ds. przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
- Regulamin Rady Pedagogicznej.
- Kryteria oceny pracy nauczyciela Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11
w Opolu.
- Regulamin nauczyciela dyżurnego.
Wymienione regulaminy są dostępne w bibliotece i sekretariacie szkoły
Rejestry, ewidencje, archiwa:
- dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała
* akta osobowe,
· arkusze ocen,
· księgi uczniów,
· księgi ewidencji dzieci,
· protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
· projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
· regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
· protokoły kontroli,
· dzienniki lekcyjne,
· dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
· dzienniki zajęć pozalekcyjnych art. 42 ust.2 pkt. 2 Karty Nauczyciela
· plany i sprawozdania roczne,
- dokumentacja bieżąca
* akta osobowe,
· arkusze ocen,
· księgi uczniów,
· księgi ewidencji dzieci,
· protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
· projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
· regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
· protokoły kontroli,
· dzienniki lekcyjne,
· dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
· dzienniki zajęć pozalekcyjnych art. 42 ust.2 pkt. 2 Karty Nauczyciela
· plany i sprawozdania roczne,
· książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących,
· rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
· rejestr wydanych legitymacji szkolnych dla uczniów niepełnosprawnych,
· księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,
· imienna ewidencja wydanych świadectw szkolnych,
· rejestr wydanych kart rowerowych,
· księga zarządzeń,
· dziennik eksploatacyjny,
· ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,
· ewidencja wydanych delegacji służbowych, krajowych
· ewidencja wydanych delegacji służbowych, zagranicznych,
· zakładowa księga zaleceń i uwag zakładowego SIP,
· rejestr zaświadczeń komisji kwalifikacyjnej i aktów nadania stopni awansu zawodowego
Zamówienia Publiczne –
Szkoła obecnie nie prowadzi postępowania o Zamówienia Publiczne.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
20.11.2006r.
|
Kazimierz Łacny Usługi Kominiarskie
|
Oględziny urządzeń grzewczo-kominowych w budynku szkoły
|
13.03.2007r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Kontrola stanu techniczno-sanitarnego szkoły
|
21.03.2007r.
–
05.04.2007r.
|
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Wydział Kontroli Płatników Składek
|
1. Prawidłowość i rzetelność obliczania , potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat , do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
2. Ustalenie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych, wypłacania świadczeń i zasiłków oraz dokonywania rozliczeń z tego tytułu.
3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe oraz ustalenie kapitału początkowego.
4. Prawidłowość wystawiania zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
|
02.10.2007r.
|
Kazimierz Łacny Usługi Kominiarskie
|
Kontrola przewodów kominowych
|
08.02.2008r.
|
Józef Matuszewski upr. 9-79/2006
|
Badanie eksploatacyjne instalacji elektrycznej
|
14.03.2008r.
|
Stanisław Szeląg upr.16/85/Op
|
Kontrola stanu technicznego obiektu
|
25.05.2008r.
|
Zakład Usług Sanitarnych i Ciepłowniczych w Opolu
|
Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej
|
21.05.2007r.
|
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
|
Sprawdzenie stanu technicznego urządzeń stanowiących wyposażenie boisk do gry w piłkę.
|
17.03.2008r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
|
Kontrola w związku ze skargą rodzica dot. malowania i wietrzenia pomieszczeń szkolnych w trakcie trwania zajęć dydaktycznych
|
11.04.2008r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie dostosowania mebli szkolnych ( wysokości krzesełek i ławek szkolnych) do wzrostu ucznia oraz higieniczna ocena rozkładu zajęć lekcyjnych
|
11.04.2008r.
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Organizacja czasu wolnego uczniów– zajęcia pozalekcyjne, sport, turystyka, rekreacja
|
18.04.2008r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Ocena realizacji programu profilaktyki próchnicy ” Radosny uśmiech – radosna przyszłość”
|
09.05.2008r. do 13.05.2008r.
|
Urząd Miasta Opola
Referat Kontroli Finansowej
|
dot. wdrożenia regulaminu określającego wysokość stawek wypłaty dodatków dla nauczycieli oraz wdrożenia rozporządzenia MEN z dnia 11.03.2008r. ( Dz.U.nr42 poz.257)
|
09.06.2008r.
|
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
|
Kontrola stanu technicznego i utrzymania obiektu budowlanego
|
05.02.2009r.
|
Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola
|
Kontrola przechowywania pieczęci państwowych oraz flag
|
07.05.2009r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Kontrola warunków sanitarno-higienicznych dla uczniów
|
26.08.2009r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Kontrola warunków sanitarno-higienicznych – sprawdzenie placówki przed rozpoczęciem roku szkolnego
|
26.08.2009r.
|
Urząd Miasta Opola
Referat Kontroli Finansowej
|
Kontrola wdrażania wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.03.2009r.
|
29.03.2010r.
-
22.04.2010r.
|
Urząd Miasta Opola
Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
|
Kontrola gospodarki finansowej – ocena prawidłowości wydatkowania środków budżetowych i gospodarowania środkami dochodów własnych oraz sprawdzenie rzetelności prowadzonej ewidencji i sporządzanych sprawozdań
|
08.04.2010r.
|
Kuratorium Oświaty
w Opolu
|
Obserwacja sprawdzianu po klasie VI
|
30.08.2010.
|
Urząd Miasta Opola
Referat Inwestycji,
Remontów i Eksploatacji
Obiektów Oświatowych
Wykonawca: PPHU FACTOR
Wegry k/ Opola
|
Okresowa kontrola placu zabaw
|
24.11.2010r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Pomiary natężenia oświetlenia sztucznego w klasach lekcyjnych na stanowiskach pracy ucznia.
|
26.11.2010r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń szkoły dostępnych dla uczniów, pomiar temperatury powierza w klasach lekcyjnych, otoczenia, ogrodzenia.
|
03.03.2011r.
|
Urząd Miasta Opola Wydział Oświaty
|
Kontrola stanu boisk szkolnych, ogrodzeń, urządzeń sportowych i rekreacyjnych, identyfikacja zagrożeń.
|
02.06.2011r.
|
Kuratorium Oświaty w Opolu Wydział Ewaluacji i Kontroli
|
Kontrola dotycząca prawidłowości nadzorowania przez dyrektora szkoły spełniania przez dzieci sześcioletnie obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego.
|
09.09.2011r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Ocena podziału godzin dydaktyczno-wychowawczych klas I - VI
|
Protokoły pokontrolne dostępne są w sekretariacie szkoły.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
- miejsce przyjmowania interesantów:
sekretariat szkoły
- w jakich dniach i godzinach:
poniedziałek - piątek godz.745-1515
( sekretariat szkoły pracuje od 730 do 1530 ),
-
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
na bieżąco, wg kolejności wpływu i zgodnie z kompetencjami - sekretariat kieruje pisma lub interesanta do odpowiedniego pracownika (nauczyciela) lub umawia stronę na określony termin,
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:
w szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na rzeczowym wykazie akt, prowadzony jest dziennik podawczy,
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:
w formie odręcznej ( skróconej) i korespondencyjnej,
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
według kolejności ich wpływu i stopnia pilności