logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
im.Orląt Lwowskich
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

                -            nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu

                  -            adres: 45 – 221 Opole, ul. Chabrów 65
                -              nr  telefonu: 774556713
                -              fax: 774556713
                -              e-mail: sekretariat@psp11.opole.pl
                -              adres strony WWW.:   www.psp11.opole.pl
                -              dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
                -              wicedyrektor: mgr Anna Czaplińska
                -              główny księgowy: mgr Anna Raczyńska-Dubanowicz
-              inne stanowiska kierownicze:
*   kierownik gospodarczy: mgr Dariusz Dubanowicz
*   kierownik świetlicy szkolnej (społecznie):      mgr Bożena Szydłowska
-              podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt  Lwowskich w Opolu
                -              odpowiedzialny za treść: dyrektor szkoły mgr Jarosław Cieśliński
 
Majątek:
I. Wartość środków trwałych:            2.157.187,64
w tym:
1. Grunty                                                                                61.181,05
2. Budynki i lokale                                                              1.149.812,00
3. Obiekty inżynierii lądowej i wodnej                                 890.350,68
4. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania    24.025,77
5. Urządzenia techniczne                                                       25.400,00
6. Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie                  6.418,14
II. Pozostałe środki trwałe:                                        217.419,58
III. Zbiory biblioteczne:                                              35.792,96
III. Pozostałe wartości niematerialne i prawne:        13.235,70
 
Budżet:
Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe
 
Plan na 2012r.                                              2.574.300
w tym:
1. Wynagrodzenia i pochodne                       2.239.100
w tym:
- wynagrodzenia osobowe                             1.763.300
- dodatkowe wynagrodzenie roczne               143.300
- składki na ubezpieczenia społeczne               286.400
- składki na Fundusz Pracy                                  46.100
2. Pozostałe wydatki bieżące                           331.600
3.Świadczenia na rzecz osób fizycznych                3.600
Rozdział 85401 Świetlice szkolne
Plan na 2012r.                                              329.100
w tym:
1. Wynagrodzenia i pochodne                       300.000
w tym:
- wynagrodzenia osobowe                            238.800
- dodatkowe wynagrodzenie roczne              17.800
- składki na ubezpieczenie                              37.400
- składki na Fundusz Pracy                                 6.000
2. Pozostałe wydatki bieżące                            29.100
Rozdział 80195 Szkoły Podstawowe
w tym:
  1. Stypendia motywacyjne dla uczniów        Plan na 2012r.           320
  2. Realizacja projektu pn „Inwestycja w pierwszy krok –program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola”           Plan na 2012r.          43.840
 
Wykaz regulaminów:
BEZPIECZEŃSTWO
  1. Regulamin Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu dotyczący bezpieczeństwa ucznia na terenie szkoły oraz jego praw i obowiązków.
  2. Uproszczona procedura powypadkowa.
  3. Instrukcja ewakuacji uczniów z budynku szkoły.
  4. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej.
  5. Regulamin korzystania ze ściany wspinaczkowej.
  6. Regulamin przebywania na boisku szkolnym podczas zajęć świetlicowych.
  7. Szkolna strategia przeciwdziałania przemocy i agresji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11  w Opolu.
  8. Procedury postępowania nauczycieli w przypadku zachowań niepożądanych ucznia.  
  9.  Formy zapobiegania i przeciwdziałania.
REGULAMINY ORGANIZACYJNE
  1. Zasady przyjmowania uczniów do szkoły.
  2. Zasady naboru na zajęcia pozalekcyjne.
  3. Regulamin Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  4. Regulamin świetlicy szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 11  w Opolu.
  5. Procedura przyznawania pomocy materialnej w formie "wyprawki szkolnej".
  6. Regulamin przyznawania stypendium za wyniki w nauce lub osiągnięcia sportowe.
  7. Regulamin otwierania szatni szkolnej.
  8. Regulamin organizacji wycieczek szkolnych w PSP nr 11 w Opolu.
REGULAMINY PRACOWNICZE
  1. Regulamin Pracy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  2. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych  w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 .
  3. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych   w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu.
  4. Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  5. Regulamin przyznawania dodatkowego wynagradzania rocznego dla pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  6. Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  7. Regulamin przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
  8. Regulamin działania komisji ds. przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
  9. Regulamin Rady Pedagogicznej.
  10. Kryteria oceny pracy nauczyciela Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11
    w Opolu.
  11. Regulamin nauczyciela dyżurnego.
Wymienione regulaminy są dostępne w bibliotece i sekretariacie szkoły
Rejestry, ewidencje, archiwa:
                -              dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała
                               *             akta osobowe,
·                     arkusze ocen,
·                     księgi uczniów,
·                     księgi ewidencji dzieci,
·                     protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
·                     projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
·                     regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
·                     protokoły kontroli,
·                     dzienniki lekcyjne,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych art. 42 ust.2 pkt. 2 Karty Nauczyciela
·                     plany i sprawozdania roczne,
 
-              dokumentacja bieżąca
*             akta osobowe,
·                     arkusze ocen,
·                     księgi uczniów,
·                     księgi ewidencji dzieci,
·                     protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
·                     projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
·                     regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
·                     protokoły kontroli,
·                     dzienniki lekcyjne,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
·                     dzienniki zajęć pozalekcyjnych art. 42 ust.2 pkt. 2 Karty Nauczyciela
·                     plany i sprawozdania roczne,
·                     książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących,
·                     rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
·                     rejestr wydanych legitymacji szkolnych dla uczniów niepełnosprawnych,
·                     księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,
·                     imienna ewidencja wydanych świadectw szkolnych,
·                     rejestr wydanych kart rowerowych,
·                     księga zarządzeń,
·                     dziennik eksploatacyjny,
·                     ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,
·                     ewidencja wydanych delegacji służbowych, krajowych
·                     ewidencja wydanych delegacji służbowych, zagranicznych,
·                     zakładowa księga zaleceń i uwag zakładowego SIP,
·                     rejestr zaświadczeń komisji kwalifikacyjnej i aktów nadania stopni awansu zawodowego
 
Zamówienia Publiczne  
Szkoła obecnie nie prowadzi postępowania o Zamówienia Publiczne.
Kontrole

 

Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
20.11.2006r.
Kazimierz Łacny Usługi Kominiarskie
Oględziny urządzeń grzewczo-kominowych w budynku szkoły
13.03.2007r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kontrola stanu techniczno-sanitarnego szkoły
21.03.2007r.
05.04.2007r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Wydział Kontroli Płatników Składek
1.                  Prawidłowość i rzetelność obliczania , potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat , do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych        i ubezpieczenia zdrowotnego
2.            Ustalenie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych, wypłacania świadczeń i zasiłków oraz dokonywania rozliczeń z tego tytułu.
3.                  Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe oraz ustalenie kapitału początkowego.
4.                  Prawidłowość wystawiania zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
02.10.2007r.
Kazimierz Łacny  Usługi Kominiarskie
Kontrola przewodów kominowych
08.02.2008r.
Józef Matuszewski upr. 9-79/2006
Badanie eksploatacyjne instalacji elektrycznej
14.03.2008r.
Stanisław Szeląg upr.16/85/Op
Kontrola stanu technicznego obiektu
25.05.2008r.
Zakład Usług Sanitarnych  i Ciepłowniczych w Opolu
Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej
21.05.2007r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Sprawdzenie stanu technicznego urządzeń stanowiących wyposażenie boisk do gry               w piłkę.
17.03.2008r.
Państwowy  Powiatowy Inspektor Sanitarny
Kontrola w związku ze skargą rodzica                  dot. malowania i wietrzenia pomieszczeń szkolnych w trakcie trwania zajęć dydaktycznych
11.04.2008r.
Państwowy   Powiatowy Inspektor Sanitarny    w Opolu
 
Sprawdzenie dostosowania mebli szkolnych ( wysokości krzesełek                     i ławek szkolnych) do wzrostu ucznia oraz higieniczna ocena rozkładu zajęć lekcyjnych 
11.04.2008r.
Kuratorium Oświaty   w Opolu
Organizacja czasu wolnego uczniów– zajęcia pozalekcyjne, sport, turystyka, rekreacja
18.04.2008r.
 
Państwowy   Powiatowy Inspektor Sanitarny   w Opolu
Ocena realizacji programu profilaktyki próchnicy ” Radosny uśmiech – radosna przyszłość”
09.05.2008r.                                       do                                        13.05.2008r.
Urząd Miasta Opola
Referat Kontroli Finansowej
dot. wdrożenia regulaminu określającego wysokość stawek wypłaty dodatków dla nauczycieli oraz wdrożenia rozporządzenia MEN z dnia 11.03.2008r.                                          ( Dz.U.nr42 poz.257)
09.06.2008r.
 
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Kontrola stanu technicznego                                    i utrzymania obiektu budowlanego
05.02.2009r.
Wydział  Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola
Kontrola przechowywania pieczęci państwowych oraz flag
07.05.2009r.
Państwowy  Powiatowy Inspektor Sanitarny  w Opolu
Kontrola warunków sanitarno-higienicznych dla uczniów
26.08.2009r.
Państwowy  Powiatowy Inspektor Sanitarny  w Opolu
Kontrola warunków sanitarno-higienicznych – sprawdzenie placówki przed rozpoczęciem roku szkolnego
26.08.2009r.
Urząd Miasta Opola
Referat Kontroli Finansowej
Kontrola wdrażania wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie              z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.03.2009r.
29.03.2010r.
-
22.04.2010r.
Urząd Miasta Opola
Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
Kontrola gospodarki finansowej – ocena prawidłowości wydatkowania środków budżetowych i gospodarowania środkami dochodów własnych oraz sprawdzenie rzetelności prowadzonej ewidencji                        i sporządzanych sprawozdań
08.04.2010r.
Kuratorium Oświaty
w Opolu
Obserwacja sprawdzianu po klasie VI
30.08.2010.
Urząd Miasta Opola
Referat Inwestycji,
Remontów i Eksploatacji
Obiektów Oświatowych
Wykonawca: PPHU FACTOR
Wegry k/ Opola
Okresowa kontrola placu zabaw
24.11.2010r.
Państwowy  Powiatowy Inspektor Sanitarny  w Opolu
 
Pomiary natężenia oświetlenia sztucznego w klasach lekcyjnych na stanowiskach pracy ucznia.
26.11.2010r.
 
Państwowy  Powiatowy Inspektor Sanitarny   w Opolu
 
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń szkoły dostępnych dla uczniów, pomiar temperatury powierza   w klasach lekcyjnych, otoczenia, ogrodzenia.
03.03.2011r.
Urząd Miasta Opola                       Wydział Oświaty
Kontrola stanu boisk szkolnych, ogrodzeń, urządzeń sportowych i rekreacyjnych, identyfikacja zagrożeń.
02.06.2011r.
Kuratorium Oświaty                                    w Opolu                                            Wydział Ewaluacji i Kontroli
Kontrola dotycząca prawidłowości nadzorowania przez dyrektora szkoły spełniania przez dzieci sześcioletnie obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego.
09.09.2011r.
Państwowy                                 Powiatowy Inspektor Sanitarny                      w Opolu
Ocena podziału godzin dydaktyczno-wychowawczych klas I - VI

 

Protokoły pokontrolne dostępne są w sekretariacie szkoły.
               
Przyjmowanie i załatwianie spraw
-                                         miejsce przyjmowania interesantów:                                                                  
                                           sekretariat szkoły
 
-                                         w jakich dniach i godzinach:                                                                                 
                                         poniedziałek - piątek godz.745-1515
                                       ( sekretariat szkoły pracuje od 730 do 1530 ),
-                                        
-                                     w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:                                        
                                      na bieżąco, wg kolejności wpływu i zgodnie z kompetencjami - sekretariat kieruje pisma            lub                                interesanta do odpowiedniego pracownika (nauczyciela) lub umawia stronę na określony termin,
 
-                                          jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:                                                           
 w szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na rzeczowym wykazie akt, prowadzony jest dziennik podawczy,
 
-                                         w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:                                                                      
w formie odręcznej ( skróconej) i korespondencyjnej,
 
-                                         w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:                                                                   
 według kolejności ich wpływu i stopnia pilności

Załączniki do pobrania: 2004-07-21 09:21:46 - Statut szkoły (289.00 kB)
2006-01-23 10:56:19 - Struktura organizacyjna (37.00 kB)
2006-01-23 10:57:14 - Standardy i wskaźniki jakości pracy szkoły (294.50 kB)
2012-03-30 13:10:21 - Program Wychowawczy (116.27 kB)
2012-03-30 13:11:42 - Program Profilaktyczny (164.63 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 11
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:58:22
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:58:22
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-30 13:12:14

Wersja do wydruku...

corner   corner