Opole, 05.08.2011r.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU
45-047 OPOLE
ul. Waryńskiego 30
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”
· Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu, odczynników oraz szczepionek profilaktycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:
Zadanie nr 1: Odczynniki do hematologii zalecane przez producenta analizatora hematologicznego BECKMAN- Coulter ACT – Diff CPV 33696200-7
Zadanie nr 2: Zestaw do oznaczania fibrynogenu CPV 33696500-0
Zadanie nr 3: Drobny sprzęt medyczny CPV 33141615-4 oraz CPV 33141000-0
Zadanie nr 4: Naczynka do koagulogii CPV 33141000-0
Zadanie nr 5: Zestaw do pobierania glukozy z TCA CPV 33192500-7
Zadanie nr 6: Statywy do probówek CPV 38437000-7
Zadanie nr 7: Żarówki do fotometru Epoll 20 CPV 38519500-1
Zadanie nr 8: Chusteczki dezynfekcyjne nie zawierające alkoholu CPV 33631600-8
Zadanie nr 9: Lignina płaty CPV 33631600-8
Zadanie nr 10: Wata opatrunkowa CPV 33141115-9
Zadanie nr 11: Probówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym CPV 33141300-3 oraz CPV 38437000-7
Zadanie nr 12: Szczepionka przeciw grypie CPV 33651600-4
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na
powyższe zadania
· Termin złożenia ofert - 18.08.2011r. godz. 1400
· Otwarcie ofert nastąpi dnia – 18.08.2011r. o godz. 1430
· Termin realizacji zamówienia :
Zad: 1- 4 oraz 6 i 7 - 29.08.2011r. - 28.08.2012r.
Zad: 5 i 11 - 06.11.2011r. - 05.11.2012r.
Zad: 8-10 - 29.08.2011r. - 28.08.2013r.
Zad: 12 - 01.09.2011r. - 31.08.2012r.
· W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:
- prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.
- spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
4. bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
· Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:
złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych;
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykluczenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
charakterystyka produktu (dot. odczynników, szczepionek)
zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy
przedstawić dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od oferowanych wyrobów:
- certyfikat CE
- deklaracja zgodności
- zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 i przepisy wykonawcze do tej ustawy),
- wpis do rejestru środków farmaceutycznych
- wpis do rejestru materiałów medycznych dot. szczepionek zgodnie z obowiązującym art. 3 ust.1 Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne – tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271), ważne przez okres trwania umowy,
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Europejską lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 06.09.2001 r.),
· Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdują się do pobrania na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl oraz www.srodmiescie.opole.pl
· SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego , pokój nr 17
Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.
Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu (0-77) 44-120-72
lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl
· Kryterium oceny ofert:
- cena ofertowa – 100 %
· Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.
· Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17
· Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16
· Termin związania ofertą - 30 dni
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
· Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.