logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 Przedszkole Publiczne Nr 42
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa: PRZEDSZKOLE   PUBLICZNE   NR 42 

- adres:  UL: SŁOWACKIEGO 4   45-364 OPOLE

- nr tel: 077 4545075

- nr fax: 077 4545075

- e-mail: PP42@POCZTA.ONET.PL 

- dyrektor: mgr LUCYNA DUDEK

- główny księgowy: DOROTA KUDŁA

- inne stanowiska kierownicze: brak

- podmiot udostępniający dane: PRZEDSZKOLE  PUBLICZNE  NR 42 W OPOLU

- osoba odpowiedzialna za treść: mgr LUCYNA DUDEK

 

 

Majątek:

Majatek ogółem wynosi: brutto - 390.189,

-Grupa I budynki i lokale - 341.457,

-Grupa II obiekty inzynierii lądowej i wodnej ( ogrodzenie) - 4.019,

-Grupa IV maszyny urzadzenia , aparaty - 44.713,-


 

Budżet:

Ogółem budżet na 2011 rok wynosi – 715.900 ,-
Wynagrodzenie osobowe pracowników – 537.700 ,-
Pochodne do płac   - 103.300 ,-
Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych – 32.100 ,-
Pomoc zdrowotna - 800 ,-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne – 42.000 ,-

 

Wykaz regulaminów:

1 Regulamin Pracy
2 Regulamin Organizacji
3 Regulamin zakladowego funduszu świadczeń socjalnych
4 Regulamin wynagradzania
5 Regulamin funduszu zdrowotnego dla nauczycieli,emerytow i rencistow
6 Regulamin rady pedagogicznej
7 Regulamin działalności rady rodziców
8 Instrukcja obiegu i kontroli dokumentow ksiegowych

Miejsce udostepnienia regulaminow i instrukcji - gabinet dyrektora

 

 

 

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

REJESTRY

1. Rejestr druków ścisłego zarachowania (czeki bankowe)

2. Rejetr druków ( KP<KW>Kartoteki magazynowe,Raporty kasowe,druki inwentaryzacyjne)

3. Książki inwentarzowe

4. Ksiązka księgozbioru bibliotecznego

5. Rejestr dochodów i wydatków finanasowych

6.Rejestr wyciagów bankowych

7. Rejestr kontroli

8. Rejestr kartotek placowych (karty wynagrodzeń pracow.)

9. Rejestr list platniczych

EWIDENCJE 

1. Ewidence urlopow wypoczynkowych i innych

2. Ewidencja godzin nadliczbowych nauczycieli

3. Ewidencja czasu pracy i list obecności

4. Ewidencja zwolnień chorobowych

5. Ewidencja miesięcznych należności z tytułu pobytu dziecka w przedszkolu

6. Ewidencja ilosciowa skladnikow wyposazenia placówki

7. Ewidencja środków czystości

8. Ewidencja odzieży i obuwia roboczego dla pracow.

9. Ewidencja znaczkow pocztowych i biletow MZK

10. Ewidencja dziennych raportów zywieniowych

11. Ewidencja wyjśc słuzbowych i prywatnych w godzinach pracy

 ARCHIWUM ZAKŁADOWE 

1.Dział spraw pedagogicznych

2. Dział spraw księgowych

3. Dział spraw kadrowych

4. Dział spraw żywieniowych


 

 

 

Zamówienia publiczne:

W chwili obecnej Przedszkole Publiczne nr 42 w Opolu nie prowadzi postepowań o zamowieniach publicznych.


 

 

Kontrole:

Kontrole przeprowadzone w roku szkolnym 2009/2010
 
 
       Termin kontroli                        Cel kontroli                    Instytucja Kontrolująca
1.         19.01.2009                    Kontrola finansowa           Urząd Miasta Opola Wydział
                                                                                                Referat Sprawozdawczości
                                                                                                 Oświaty 
 
2.         15.05.2009 r                Stan sanitarny piaskownic               PPIS w Opolu
                                                 i placu zabaw 
 
 
3. 07.09. 2009 -22-09-2009       Gospodarka finansowa                Urząd Miasta Opola
                                                                                                 Wydział Kontroli Wewnętrznej     
                                                                                                                  I Audytu
 
4.          08.10.2009 r              Stan sanitarny-higieniczny                  PPIS w Opolu
                                                pomieszczeń przeznaczonych
                                                dla dzieci
 
 
5. 15.01.2010-18.01.2010       Przestrzeganie Przepisów Prawa Pracy        PIP Opole
                                              oraz Technicznego Bezpieczeństwa Pracy
 
 
6. 06.04.2010 r                     Realizacja prawa dzieci 5-letnich do       Kuratorium Oświaty
                                              Rocznego przygotowania przedszkolnego     
 
 
7. 24.02.2009-27.02.2009    Ocena stanu warunkowi efektów
                                              działalności dydaktycznej –wychow.       Kuratorium Oświaty
                                              Opiekuńczej przedszkola

 

Przyjmowanie i złatwianie spraw:

W zależności od sprawy z jaką zgłasza się osoba zainteresowana jest ona przyjmowana w gabinecie dyrektora lub w pokoju administacji.

Sprawy pedagogiczne zalatwiają nauczycielki z rodzicami w pokoju nauczycielskim.

Kancelaria dyrektora czynna:                                  przyjmowanie stron:

poniedzialek  - od 8.00  do 16.00                          od 12.00 do 13.00

wtorek           - od 8.00 do 16.00

środa            -  od 8.00 do 16.00

czwartek       - od 8.00  do 16.00

piatek            -od  8.00   do 16.00 

Przyjmowaniem pism zajmuje się pracownik administracyjny ktory przekazuje dokumentację do zadekretowania przez dyrektora i kolejno pisma kierowane są bezpośrednio do osób odpowidzialnych za ich realizację ( główna ksiegowa, intendent.nauczycielki).

Dokumentacja niejawna i przesyłki adresowane imiennie do dyrektora przedszkola luib innych pracowników przekazywane są bez otwierania adresatom.

W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym podziale akt.

Rejestracji podlegają sprawy a nie poszczególne pisma dotyczące tych spraw. Dodatkowo rejestruje sie pisma w rejestrze kancelaryjnym , ale tylko na zasadzie pomocniczego środka ewidencyjnego.

Załatwianie Spraw:

- formy załatwień mogą być ustne, odręczne, pisemne.

Kolejnośc załatwiania spraw wynika z daty wpływu i terminów okreslonych
w piśmie wpływającym , o ile zostały określone. Pisemne odpowiedzi na wnioski kierowane przez rodziców udzielane są zgodnie z regulaminem przedszkola
w terminie 14 dni od daty wpływu.

 


 


 

Załączniki do pobrania: 2004-07-30 11:47:57 - Statut przedszkola (0.00 B)
2004-07-30 16:02:11 - Regulamin Rady Rodziców (33.50 kB)
2005-11-22 13:32:31 - Regulamin Pracy (94.50 kB)
2011-01-24 13:18:00 - Schemat Organizacyjny (45.32 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 42
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 42 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Lucyna Dudek
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Lucyna Dudek
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2004-07-28 08:30:10
Data udostępnienia informacji: 2004-07-28 08:30:10
Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-07 08:50:08

Wersja do wydruku...

corner   corner