logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Opole, 11.04.2011r.

 

 

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU

45-047 OPOLE

ul. Waryńskiego 30

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

„ZAKUP SRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU”

 

 

     Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do laboratorium dla Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:

 

­   Zadanie nr 1: Analizator jonów z odczynnikami i materiałami eksploatacyjnymi    CPV 38434000-6      1 szt.

­   Zadanie nr 2: Karuzelowe mieszadło hematologiczne CPV 33100000-1     1 szt.

­   Zadanie nr 3: Wirówka laboratoryjna 24 miejscowa z wyposażeniem CPV 42931100-2    2 szt.

­   Zadanie nr 4: Cieplarka laboratoryjna CPV 33100000-1   1 szt.

­   Zadanie nr 5: Mikroskop biologiczny CPV 38510000-3     3 szt.

­   Zadanie nr 6: Nosze CPV 33192160-1   1 szt.

­   Zadanie nr 7: Rejestrator od 24 do 48 godzinnego zapisu EKG - CPV 33123210-3       2 szt.

­   Zadanie nr 8: Rejestrator do 24 godzinnego pomiaru ciśnienia tętniczego – CPV 33123000-8     2 szt.

­   Zadanie nr 9: Tympanometr - CPV 33100000-1     1 szt.

­   Zadanie nr 10: Panel LCD CP-400 do badania ostrości wzroku- CPV 38636000-2    1 szt.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na

powyższe zadania

·      Termin złożenia ofert - 04.05.2011r.  godz. 1400

·      Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.05.2011r. o godz. 1430

·      Termin realizacji zamówienia : 02.06.2011r.

·      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:

 

-          prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.

-          spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:

1.      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2.      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3.      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

4.      bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

-          niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.

 

·      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:

­    złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych;

­   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykluczenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp;

­   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;

­   koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;

­   charakterystyka produktu ( dot. odczynników, środków dezynfekcyjnych, wody do wstrzyknięć);

­    zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);

dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia  warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 976  i przepisy wykonawcze do tej ustawy).

 

 

·      Formularze  Specyfikacji Istotnych  Warunków  Zamówienia  znajdują  się  do pobrania  na  stronie  internetowej  www.bip.um.opole.pl www.srodmiescie.opole.pl

·      SIWZ można także  odebrać w  siedzibie Zamawiającego , pokój nr 17

    Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.

Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu  (0-77) 44-120-72

lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl

·      Kryterium oceny ofert:

- cena  ofertowa – 100 %

·      Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.

·      Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście”           w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17

·      Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście”        w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16

·      Termin związania ofertą - 30 dni

·      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

·      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Nazwa dokumentu: ZAKUP SRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU”
Osoba, która wytworzyła informację: Mariola Przybyła
Osoba, która odpowiada za treść: Mariola Przybyła
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Przybyła
Data wytworzenia informacji: 2011-04-11 15:47:47
Data udostępnienia informacji: 2011-04-11 15:47:47
Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-15 15:45:51

Wersja do wydruku...

corner   corner