logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Pełnienie funkcji Inżyniera przy realizacji zadania inwestycyjnego: Rozbudowa ul. Oświęcimskiej - drogi wojewódzkiej nr 423 - w Opolu na odcinku od ul. Metalowej km 9+485,14 do km 9+796,48 wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego i przebudową wiaduktu nad linią PKP - ETAP I
Numer ogłoszenia: 186825 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera przy realizacji zadania inwestycyjnego: Rozbudowa ul. Oświęcimskiej - drogi wojewódzkiej nr 423 - w Opolu na odcinku od ul. Metalowej km 9+485,14 do km 9+796,48 wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego i przebudową wiaduktu nad linią PKP - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera na zadaniu Rozbudowa ul. Oświęcimskiej - drogi wojewódzkiej nr 423 - w Opolu na odcinku od ul. Metalowej km 9+485,14 do km 9+796,48 wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego i przebudową wiaduktu nad linią PKP - ETAP I - w zakresie: 1.Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi 2.Koordynacji zadania inwestycyjnego 3.Rozliczenia rzeczowo-finansowego zadania 4.Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zrealizowanymi robotami budowlanymi w okresie gwarancji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty te stanowią integralną część umowy. Usługa realizowana będzie w oparciu o dokumentację techniczną, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, umowę zawartą z wykonawcą robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. Nr 207/2003, poz. 207 z późniejszymi zmianami), zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do jej wykonania. Na przedmiot umowy składa się kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami branży: mostowej, drogowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej, Rodzaj, zakres prac, lokalizacja budowy: Lokalizacja budowy : ul. Oświęcimska na odcinku od ul. Metalowej km 9+485,14 do km 9+796,48, wiadukt nad linią PKP w ciągu ul. Oświęcimskiej. Rodzaj prac : nadzór inwestorski nad robotami branży: drogowej, mostowej, energetycznej, telekomunikacyjnej , sanitarnej - w zakresie kanalizacji deszczowej, obsługa geodezyjna - w zakresie wskazania lokalizacji. Zakres rzeczowy: zgodny z dokumentacją techniczną i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót obejmuje : -przebudowę wiaduktu w ciągu ulicy Oświęcimskiej nad linią PKP, -rozbudowę ulicy Oświęcimskiej (drogi wojewódzkiej nr 423) na odcinku od ul. Metalowej km 9+485,14 do km 9+796,48, -remont nawierzchni jezdni i pobocza drogi objazdowej przy ul. Oświęcimskiej, -przebudowę istniejącej linii napowietrznej nn, zabezpieczenie istniejących linii kablowych nn i budowę oświetlenia ulicznego na rozbudowywanym odcinku, -przebudowa i zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznych, -budowę kanalizacji deszczowej. Dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje techniczne umieszczone zostaną na stronie internetowej MZD w Opolu oraz udostępnione w Miejskim Zarządzie Dróg w Dziale Mostów w godzinach od 8,00 do 14,00 po uprzednim uzgodnieniu terminu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zamawiający przewiduje do wysokości 32 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej po 1 rozliczonej usłudze związanej z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami budowlano - montażowymi wymienionymi w punkcie 2 - warunki udziału w postępowaniu. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1 W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby: 3.1.1. Koordynator zadania - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w specjalności mostowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu zadań o podobnym charakterze. W doświadczeniu zawodowym koordynator zadania powinien wykazać się 1 (jednym) zakończonym i rozliczonym zadaniem polegającym na koordynowaniu prac związanych z przebudową lub budową wiaduktu minimum klasy C nad linią kolejową wraz z przebudową lub budową układu komunikacyjnego i budową lub przebudową minimum jednej sieci wykazanej w warunkach udziału w postępowaniu. Uwaga: Koordynator zadania w zależności od posiadanych uprawnień może pełnić jednocześnie funkcję inspektora robót mostowych lub drogowych. 3.1.2. Inspektor robót mostowych - uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, na stanowisku inspektora nadzoru, przy robotach związanych z budową lub przebudową obiektów inżynierskich to jest wiaduktów / mostów ( w tym również nad linią tramwajową) minimum klasy C według PN-85/S-10030. W doświadczeniu zawodowym inspektor robót mostowych powinien wykazać się co najmniej 1 zadaniem polegającym na nadzorowaniu budowy lub przebudowy obiektu inżynierskiego (wiaduktu) nad linią kolejową lub tramwajową. Opisane doświadczenie ma być potwierdzone poprzez załączenie zawodowego CV zawierającego informacje potwierdzające stawiane warunki. 3.1.3. Inspektor robót drogowych - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych związanych z budową lub przebudową ulic, skrzyżowań lub rond z infrastrukturą towarzyszącą jak: kanalizacje, linie elektryczno-energetyczne, linie telekomunikacyjne. W doświadczeniu zawodowym inspektor robót drogowych powinien wykazać się co najmniej 1 zadaniem polegającym na nadzorowaniu budowy lub przebudowy ulicy z infrastrukturą towarzyszącą jak: kanalizacje, linie elektryczno-energetyczne, linie telekomunikacyjne. 3.1.4. Inspektorzy poszczególnych branż : robót elektrycznych, robót elektryczno- energetycznych, robót telekomunikacyjnych, robót sanitarnych ( kanalizacja deszczowa) - powinni wykazać się stosownymi uprawnieniami oraz minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru. W doświadczeniu zawodowym inspektorzy poszczególnych branż powinni wykazać się co najmniej 1 zadaniem polegającym na nadzorowaniu budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej, linii elektryczno-energetycznej, linii telekomunikacyjnej. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy a w szczególności na jej zakres, termin i cenę ( a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy) 2.zmiany nazwy lub adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą 3.zmiany osób przewidzianych do nadzorowania prac 4.zmiany terminu wykonania prac w przypadku : 4.1. udzielenia zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie prac zasadniczych, 4.2. konieczności przerwania prac, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie prac zgodnie ze specyfikacją techniczną 4.3. zaistnienie sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację, 4.4. wstrzymania prac, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przez uprawniony organ, spowodowanych koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania 5. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy. 6. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony umowy wyrażą na to zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój nr. 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 



 

Nazwa dokumentu: Pełnienie funkcji inżyniera przy realizacji zadania ....
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2010-07-14 10:44:16
Data udostępnienia informacji: 2010-07-14 10:44:16
Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-14 10:48:55

Wersja do wydruku...

corner   corner