logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Przebudowa skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą geometrii na skrzyżowaniu ulic Katowicka - Ozimska (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Numer ogłoszenia: 343038 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą geometrii na skrzyżowaniu ulic Katowicka - Ozimska (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego i usuwaniem miejsc niebezpiecznych na ulicach miasta Opola oraz zalecenia Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego działającej przy Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola Opis stanu istniejącego: Skrzyżowanie ulic: Katowicka - Ozimska: Kategoria drogi: ul. Ozimska - droga wojewódzka ul. Katowicka - droga gminna Sygnalizacja ogólna cykliczna Sterownik SL-238 MSR 1 szt. - stan zły Maszty HY 8 szt. - wyeksploatowane Sygnalizacja nie posiada kanalizacji kablowej Latarnie sygnalizacyjne 14 szt. Sygnalizator SD-01 8 szt. - stan zły Program pracy: Sygnał R+Y =2s. Brak procedur Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) przebudowę skrzyżowania z wydzieleniem lewoskrętów w ciągu ul. Ozimskiej, b) dostosowanie istniejącej sygnalizacji do obowiązujących przepisów wraz z korektą programów, 2. Dokumentację projektową należy uzgodnić z: a) Wydziałem Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola w zakresie geometrii drogi oraz oświetlenia ulicznego. b) Zakładem Energetycznym EnergiaPro S.A. w Opolu w zakresie sygnalizacji świetlnej. Uwaga! Wnioskodawcą do EnergiaPro S.A. w Opolu o wydanie warunków przyłączeniowych Urząd Miasta Opola Wydział Inżynierii Miejskiej. c) Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola w zakresie uzyskania zgody na wycinkę drzew (w przypadku wystąpienia kolizji z projektowaną inwestycją), 3. Projekty organizacji ruchu na czas budowy i organizacji ruchu docelowej należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres zamówienia: Etap I: 1) Pomiar ruchu z prognozą i analizą przepustowości 2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 3) Opracowanie koncepcji przebudowy skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej, zaproponowanie zmian w organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), 4) Wystąpienie do Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, tj. opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego i projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej branży nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1) Badania geotechniczne gruntu, 2) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Projekt budowlany wielobranżowy winien zawierać informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) Projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży, 4) Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 5) Uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 6) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót i projektu organizacji ruchu docelowego, 7) Sporządzenie oddzielnie dla każdej branży: a) przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe b) kosztorysu inwestorskiego, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 9) Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 10) Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( w przypadku konieczności opracowania), 11) Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami: - o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku wystąpienia takiej konieczności, - o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 12) Wystawić 36-miesięczną gwarancję. 2 Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: a) projekt budowlano wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. b) projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. c) projekty organizacji ruchu - po 4 egz. d) przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe - po 2 egz. e) kosztorysy inwestorskie - po 2 egz. f) specyfikacje techniczne - po 3 egz. g) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - 3 egz. h) wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) - o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenia zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę - po 4 kpl - o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - 4 egz. i) wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum jednego projektanta, posiadającego uprawnienia w branży drogowej i przynależnego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik do SIWZ, oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania 6.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie jedynie w przypadku: Zmian przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności jej: Zakresu, Terminu, Ceny, a w szczególności: a) zmian podatku VAT, b) wprowadzenia akcyzy, c) braku konieczności wykonania któregokolwiek elementu zamówienia wykazanego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zmiany nazwy lub adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno- prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, Zmiany podwykonawcy lub osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do kierowania pracami wymienionymi w ofercie, za uprzednią zgoda Zamawiającego, Zmiany terminu wykonania usług w przypadku: a) przedłużenia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, terminu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację usług, b) udzielenia zamówienia dodatkowego bądź uzpełniającego powodującego wstrzymanie usług zasadniczych, c) konieczności przerwania usług ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, d) zaistnienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usług, e) wstrzymania usług, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przez uprawniony organ. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony umowy wyrażają na to zgodę..

 


 

 



 

Nazwa dokumentu: Przbudowa skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą geometrii na skrzyżowaniu ulic Katowicka - Ozimska dokumentacja projektowa
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2009-10-02 10:46:37
Data udostępnienia informacji: 2009-10-02 10:46:37
Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-14 12:55:31

Wersja do wydruku...

corner   corner