logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2014 > kwiecień > 2014-04-03
Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej na terenie miasta opolu w roku 2014

Opole: Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej na terenie miasta Opola w roku 2014

Numer ogłoszenia: 64041 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej na terenie miasta Opola w roku 2014.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie technicznym wiat przystankowych w Opolu dla zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienie czystości i estetyki zarówno obiektu jak i powierzchni całego przystanku autobusowego. Rodzaj, zakres prac, lokalizacja Rodzaj: Usługi oraz drobne roboty budowlane w zakresie utrzymania przystanków komunikacji autobusowej. Lokalizacja: wiaty będące własnością MZD w Opolu zlokalizowane na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Opola (szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy), oraz wszystkich przystanków administrowanych przez MZD w Opolu (załącznik nr 2). Zakres rzeczowy: a) Utrzymanie wiat przystankowych b) utrzymanie w czystości przystanków komunikacji autobusowej c) naprawy bieżące wiat przystankowych d) demontaż wiat przystankowych e) zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych w skutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) f) przenoszenie wiat przystankowych z miejsc pierwotnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Definicje: utrzymanie wiat przystankowych w czystości dotyczy części zewnętrznej i wewnętrznej wiat poprzez mycie ścian, dachu i ławek i polega w szczególności na: - usunięciu z powierzchni wiat nielegalnych naklejek, ogłoszeń, informacji plakatów i innych stałych zanieczyszczeń (kleju, taśm klejących i innych) bez uszkodzenia powłok malarskich powierzchni elementów wiat, - usunięciu graffiti - osuszeniu umytych powierzchni dla wyeliminowania ewentualnych zacieków dla uzyskania czystości i przejrzystości szyb, czystości konstrukcji wsporczych i dachu oraz estetyki obiektu, - przystanki komunikacji autobusowej powinny być sprzątane w sposób gwarantujący ich czystość. Obszar podległy sprzątaniu określa się: 15 m od środka wiaty lub słupka w kierunku do krawężnika jezdni wraz ze strefą przykrawężnikową zatoki. Jeśli przystanek zlokalizowany jest w zatoce należy go oczyszczać na całej długości zatoki. Sprzątaniu podlegają tereny utwardzone, jak i zieleńce wokół wiaty i słupka. W przypadku letniego oczyszczania przystanków określa się następujące powierzchnie: wiata - od krawężnika jezdni do tylnej ściany wiaty, 15 m od środka wiaty w obie strony lub na całej długości zatoki, 2 m za tylną ścianą wiaty, słupek - 4 m od krawężnika jezdni i po 15 m po obu stronach słupka lub na całej długości zatoki, Uwaga! Szacunkowo powierzchnia przeznaczona do oczyszczania jednego przystanku komunikacji autobusowej wynosi ok. 60,00 m². Naprawy bieżące wiat przystankowych dotyczą wymiany lub naprawy uszkodzonych lub zużytych elementów wiaty (ścianki boczne, ścianka tylna, dach, ławki). Demontaż wiat przystankowych obejmuje transport i utylizację wszystkich elementów składowych wiaty przystankowej, Zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) dotyczy interwencji Wykonawcy w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa pasażerów komunikacji miejskiej wynikających ze złego stanu technicznego obiektu (uszkodzenia kwalifikujące wiatę do likwidacji) w ciągu doby od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (demontaż zniszczonych elementów wiaty, uporządkowanie terenu, utylizacja materiałów bezużytecznych), Przeniesienie wyznaczonej wiaty przystankowej obejmuje demontaż, transport, załadunek oraz ponowny montaż wiaty istniejącej. Miejsce docelowe ponownego montażu istniejącej wiaty przystankowej może być zlecone przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 10 km..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.21.00-0, 44.11.21.10-0, 90.00.00.00-7.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 zadaniem związanym z bieżącym utrzymaniem przystanków autobusowych na kwotę co najmniej 50 000,00zł (t j wymiana szyb, czyszczenie powierzchni chodnikowych na przystankach autobusowych) W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże kierownika prac odpowiedzialnego za całość zadania. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin, 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy, 3. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Strony, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole, pokój 209 poniedziałki i środy.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole, pokój 213 sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie

Załączniki do pobrania:

2014-03-26 11:17:32 - SIWZ (45.61 kB)
2014-03-26 11:18:08 - wzór umowy (81.00 kB)
2014-03-26 11:19:40 - orintacyjna ilość wykonywanych usług (19.16 kB)
2014-03-26 11:20:22 - wykaz wiat przystnkowych (47.50 kB)
2014-03-26 11:20:54 - wykaz wszystkich przystanków (50.84 kB)
2014-03-26 11:21:35 - załacznik mnr 3 wykaz usług (53.50 kB)
2014-04-03 11:43:03 - ZP-12 (34.00 kB)
2014-04-07 09:54:50 - ZP-12 po naniesieniu poprawek (35.00 kB)
2014-04-07 09:55:27 - Punktacja Ofert (36.00 kB)
2014-04-07 09:55:57 - wybór oferty (32.00 kB)
2014-04-14 10:54:31 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (15.29 kB)

Ilość odwiedzin: 1930
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2014-03-26 11:08:39
Data udostępnienia informacji: 2014-03-26 11:08:39
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-14 10:54:59

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner