logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2009 > grudzień > 2009-12-02
Przebudowa pomieszczeń magazynowaych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji I etap

Opole: Przebudowa pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji - I Etap w ramach zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta w Opolu.
Numer ogłoszenia: 388970 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji - I Etap w ramach zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji - I Etap w ramach zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta w Opolu.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży Komendy Wojewódzkiej Policji - I etap zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Pracownię projektową MR Marek Rostecki w Opolu oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Występujące branże to: budowlana, sanitarna i elektryczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.31.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy obowiązek posiadania takich uprawnień 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia - nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać : -kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w branży budowlanej i doświadczenie na tym stanowisku, oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - załącznik do SIWZ Doświadczenie to należy udokumentować poprzez wykonanie minimum 2 zadań dla branży budowlanej o porównywalnym charakterze. -kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń kanalizacyjnych, posiadający wpis do OIIB i doświadczenie na tym stanowisku. Doświadczenie to należy wykazać poprzez wykonanie minimum 2 zadań o podobnym charakterze. -Kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności instalacji elektrycznych i posiadający wpis do OIIB, oraz posiadający doświadczenie na tym stanowisku. Doświadczenie to należy udokumentować poprzez wykonanie minimum 2 zadań o podobnym charakterze, -Geodetę uprawnionego. oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - wykaz musi zawierać min. 2 zadania zawierające roboty budowlane o podobnym charakterze i o wartości nie mniejszej i niż 150 000,00 zł brutto każda, min. 2 zadania na roboty sanitarne o podobnym charakterze, min. 2 zadania na roboty elektryczne o podobnym charakterze z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. Uwaga! Wykonawca robót zobowiązany jest do skoordynowania prac z Inżynierem Kontraktu zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta tj Biurem Obsługi Inwestycji INTECH Bogusław Musioł, Opole, ul. 1 - go Maja 61. m. 310, oraz pracownikami Wydziału Zaopatrzenia KW Policji w Opolu. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Oferta powinna również zawierać formę i wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego zamówienia. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy w którym należy uwzględnić wykonanie w pierwszej kolejności przyłącze wod. - kan. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców -konsorcjum- o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty. - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-0573 pokój 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość..

 

Załączniki do pobrania: 2009-11-09 10:27:29 - SIWZ (238.00 kB)
2009-11-09 10:28:03 - ZNWU (44.00 kB)
2009-11-09 10:28:38 - wzór umowy (160.50 kB)
2009-11-09 10:33:36 - architektura opinia (634.77 kB)
2009-11-09 10:34:17 - informacja BIOZ (36.52 kB)
2009-11-09 10:34:51 - metryka (57.20 kB)
2009-11-09 10:35:26 - opis techniczny (127.10 kB)
2009-11-09 10:36:05 - charakterystyka energ. (47.43 kB)
2009-11-09 10:37:08 - plan zagospodarowania (1.80 MB)
2009-11-09 10:38:51 - plansza uzbrojenia (3.98 MB)
2009-11-09 10:40:06 - rys.2 (854.43 kB)
2009-11-09 10:40:41 - rys.3 (377.29 kB)
2009-11-09 10:41:18 - rys.4 (152.46 kB)
2009-11-09 10:41:50 - rys.5 (315.92 kB)
2009-11-09 10:42:20 - stolarka okienna (72.56 kB)
2009-11-09 10:42:48 - rys.6 (237.05 kB)
2009-11-09 10:44:58 - instal. sanit. opis techniczny (148.44 kB)
2009-11-09 10:46:42 - zagospodarowanie (3.96 MB)
2009-11-09 10:47:38 - profil podłużny1 (137.05 kB)
2009-11-09 10:48:20 - profil podłużny2 (120.32 kB)
2009-11-09 10:49:00 - profil podłużny3 (154.13 kB)
2009-11-09 10:49:45 - rzut instal. gazu (218.14 kB)
2009-11-09 10:50:37 - instalazja gazu izometria (146.76 kB)
2009-11-09 10:51:30 - instalacja wody zimnej i ciepłej (347.22 kB)
2009-11-09 10:52:11 - instalacja c.o. (264.97 kB)
2009-11-09 10:52:53 - installacja c.o. rozwinięcie (181.10 kB)
2009-11-09 10:54:15 - instalacje elektryczne opis techniczny (194.74 kB)
2009-11-09 10:55:04 - projekt trasy zasilania (721.51 kB)
2009-11-09 10:55:41 - schemat ideowy (334.18 kB)
2009-11-09 10:56:33 - instalacja słaboprądowa (170.42 kB)
2009-11-09 10:57:14 - projekt instal. elektr. (346.46 kB)
2009-11-09 10:57:56 - projekt instal. słabopr. (245.89 kB)
2009-11-09 10:58:35 - instal. odgromowa (218.77 kB)
2009-11-09 10:59:09 - schemat montażowy szafy (175.19 kB)
2009-11-09 10:59:49 - schemat dyspozycyjny tablic (158.13 kB)
2009-11-09 11:01:59 - przedmiar dyżurka (121.33 kB)
2009-11-09 11:02:37 - przedmiar policja garaże (84.98 kB)
2009-11-09 11:03:25 - przedmiar monitoring (41.13 kB)
2009-11-09 11:04:06 - przedmiar monitoring2 (28.09 kB)
2009-11-09 11:04:52 - przedmiar instal. sanit1 (114.53 kB)
2009-11-09 11:05:25 - przedmiar instal. sanit.2 (43.50 kB)
2009-11-09 11:08:49 - specyfikacja techniczna rob. bud. (64.05 kB)
2009-11-09 11:09:41 - spec. techn. roboty elektr. (166.09 kB)
2009-11-09 11:10:26 - spec. techn. rob. sanit. (598.04 kB)
2009-11-09 11:12:44 - podkład (2.06 MB)
2009-11-09 11:13:45 - pismo w sprawie WZiZT (1.02 MB)
2009-11-09 11:14:52 - warunki przyłącz WiK1 (1.03 MB)
2009-11-09 11:15:51 - warunki przyłącz WiK2 (1.03 MB)
2009-11-09 11:16:42 - warunki przyłącz WiK3 (1.03 MB)
2009-11-09 11:17:36 - uzgodnienia proj. WiK (1.03 MB)
2009-11-09 11:18:26 - uzgodnienia z MZD (1.03 MB)
2009-11-09 11:20:19 - opinia ZUD str.1 (1.06 MB)
2009-11-09 11:21:09 - opinia ZUD str.2 (1.06 MB)
2009-11-09 11:22:15 - opinia ZUD str.3 (2.03 MB)
2009-11-09 11:23:29 - decyzja Nr 630 (635.95 kB)

Nazwa dokumentu: Przebudowa pomieszczeń magazynowaych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji I etap
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2009-11-09 10:23:43
Data udostępnienia informacji: 2009-11-09 10:23:43
Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-09 11:24:20

Wersja do wydruku...

corner   corner