Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 133 z dnia 10.09.2003
POZYCJA 57193
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 30 000 euro
Prezydent Miasta Opole, 45-015 Opole, Rynek-Ratusz 7-8, woj. opolskie, pow. m. Opole, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, www.um.opole.pl, e-mail: pzp@um.opole.pl, ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu Ks. Opolskich 21 - modernizacja budynku.
Miejsce realizacji: Opole.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji (wymagany) - 2 miesiące od daty zawarcia umowy.
Wadium - 3.000 zł.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena (koszt) - 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 13,00 zł) można odebrać w Urząd Miasta Opola Referat Przeatrgów i Zamówień Publicznych 45-018 Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 313 po uprzednim dokonaniu wpłaty w kasie Um Opola Pl. Wolności 7-8 pok. 110 w godz. 8.00.-13.30, lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami - P. B. Jezierska w zakresie przedmiotu zamówienia, P. M. Bulik - instalacje elektryczne P. T. Kwasik w zakresie procedury przetargowej, tel. Jezierska, Bulik (077) 402-29-60, Kwasik 4511922, lok. Wydział Oświaty Ul. Sienkiwicza 6 - P. Jezierska, P. Bulik, Plac Wolności 7-8 p. Kwasik, w godz. 8.00-13.00.
Oferty należy składać w Urząd Miasta Opola Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Pl. Wolności 7-8 pok. 313.
Termin składania ofert upływa dnia 02.10.2003 o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.10.2003 o godzinie 10:30 w Urząd Miasta Opola Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Pl. Wolności 7-8 Sala Konferencyjna - druga klatka schodowa III piętro.
Postępowanie będzie prowadzone z zastosowaniem preferencji krajowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 22 ust. 7 ustawy o zamówieniach publicznych, spełniający warunki dodatkowe:
spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.