logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. planowania operacyjnego
 
1.
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie - wyższe, absolwent wyższej szkoły wojskowej lub  Szkoły Głównej Straży Pożarnej,
 
Kserokopia dyplomu
b) staż pracy - minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe
z obronnością, ratownictwem, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym.
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie  o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy 
 
 
 
2.
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) Wykształcenie : wykształcenie specjalistyczne w zakresie ratownictwa, ochrony przeciwpożarowej, inżynierii bezpieczeństwa cywilnego lub zarządzania kryzysowego.
 
b) Znajomość ustaw: o powszechnym obowiązku obrony RP, o stanie klęski żywiołowej, o zarządzaniu kryzysowym, Rozporządzenie RM  w sprawie powszechnej samoobrony ludności; przepisów wykonawczych oraz przepisów odrębnych w zakresie działania Wydziału 
 
Kserokopia dyplomu
 
 
 
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
c) Cechy osobowe i predyspozycje: zdolności analityczne, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres, umiejętności pracy w zespole, dokładność
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
d) Umiejętności: dobra organizacja pracy, zdolność do podejmowania szybkich decyzji, działanie w warunkach kryzysowych i pod presją czasu, posługiwanie się sprzętem łączności i alarmowania
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
e) Znajomość aplikacji biurowych - Microsoft Word i Excel, Open Office, Internet Explorer, poczty elektronicznej, specjalistycznych programów związanych z obsługą baz danych
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)           planowanie zamierzeń OC do realizacji w danym roku kalendarzowym,
b)          terminowe załatwianie spraw,
c)           należyte i sumienne załatwianie spraw obywateli,
d)          przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp oraz ppoż.,
e)           sprawne wykonywanie poleceń służbowych,
f)            realizacja zadań obrony cywilnej na szczeblu miasta,
g)         prawidłowe przechowywanie i funkcjonowanie miejskiego magazynu przeciwpowodziowego oraz sprzętu obrony cywilnej,
w tym:
       prowadzenie książki inwentażowej Wydziału,
       prowadzenie gospodarki materiałowej dla potrzeb ochrony ludności,
       zaopatrywanie ludności w środki ochrony indywidualnej,
h)         ochronę danych osobowych i innych informacji (w tym informacji niejawnych) związanych              z zakresem wykonywanych zadań oraz załatwianych spraw przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnionym przetwarzaniem lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem bądź pozyskaniem,
w tym:
§       za współpracę z jednostkami zewnętrznymi – zakładami pracy, na które szef Obrony Cywilnej - Prezydent Miasta Opola nałożył zadania związane z obroną cywilną,
§       za współpracę z komórkami Urzędu:
         wydziałami: ochrony środowiska i rolnictwa, inżynierii miejskiej, oświaty, komunikacji, lokalowym, spraw obywatelskich, administracyjno-gospodarczy, informatyki, budżetu, polityki społecznej,
         jednostkami organizacyjnymi: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Miejski Zarząd Dróg, Wodociągi i Kanalizacje, Zakład Komunalny, Miejski Zakład Komunikacyjny, Energetyka Cieplna Opolszczyzny,
§       za ochronę danych osobowych przetwarzanych na stanowisku pracy:
         dane osobowe kierowników zakładów pracy,
         członków Zespołu Ewakuacji. 
 
UWAGA
 
Na stanowisku pracy w wypadku zdarzeń nadzwyczajnych mających znamiona sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej wymagany jest czas pracy w systemie całodobowym, w święta i dni wolne od pracy w ramach dyżuru Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i stałego dyżuru Prezydenta Miasta Opola.
 
 
4.     Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
 
a)  dokumenty wymienione powyżej
 
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.             o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą          z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593      z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek - Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro             z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania operacyjnego w terminie do dnia 2 maja 2007 r. 
           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola
 

 

Ilość odwiedzin: 5933
Nazwa dokumentu: Wydział Zarzadzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obywatelskich
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-04-18 15:18:40
Data udostępnienia informacji: 2007-04-18 15:18:40
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-01 15:00:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner