logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


SPRAWOZDANIE Z AUDYTU
 
Nazwa zadania audytowego: Wykonywanie obowiązków beneficjenta w ramach polskiego systemu monitoringu i kontroli środków UE
Nr zadania audytowego: 4/6
Nazwa i adres jednostki audytowanej: Urząd Miasta Opola, Wydział EiPR
Zespół audytorów i nr up.:
Piotr Wąsaty – Kierownik Referatu Audytu Wewnętrznego, nr up. 11/2006
Marek Żywicki – audytor wewnętrzny, nr up. 12/2006
 
 
Wykonał: Olga Sima
 
Zatwierdził: Marek Żywicki
 
 
Data i podpis: ..............................
 
Data i podpis: ..............................
 
 
 
STRESZCZENIE
 
         Zadanie audytowe pn. Wykonywanie obowiązków beneficjenta w ramach polskiego systemu monitoringu i kontroli środków UE zostało przeprowadzone w Wydziale EiPR oraz dodatkowo w Urzędzie Marszałkowskim i Urzędzie Wojewódzkim w Opolu. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach polskiego systemu monitoringu i kontroli środków Unii Europejskiej SIMIK, audytorzy ustalili następujące obowiązki beneficjenta końcowego:
1.      opracowanie w generatorze wniosków - programie komputerowym stanowiącym integralną część systemu SIMIK - wniosku aplikacyjnego i przekazanie go w wersji elektronicznej i papierowej do właściwej instytucji;
2.      opracowanie w generatorze wniosków płatniczych – programie jak w pkcie 1 – wniosku o płatność i przekazaniu wersji elektronicznej i papierowej do właściwej instytucji – aplikacja funkcjonuje od października 2006r.;
3.      opracowanie w odpowiedniej formie i przekazanie w terminie określonym w przepisach do właściwej instytucji sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych; aktualnie dane zawarte w sprawozdaniach nie są importowane do systemu SIMIK.
 W wyniku przeprowadzonych czynności, na etapie aktualnego wdrożenia systemu SIMIK, audytorzy nie stwierdzili uchybień w zakresie wykonywania obowiązków przez beneficjenta – miasto Opole. Audytorzy zwrócili uwagę na obowiązek terminowego przekazywania sprawozdawczości, co będzie szczególnie istotne w momencie rozpoczęcia importu danych ze sprawozdań do systemu SIMIK. Audytorzy w swojej analizie uwzględnili także wyniki audytów dotyczących realizowanych przez UM Opola projektów współfinansowanych ze środków UE, w których stwierdzali przypadki uchybień w zachowaniu terminowości przekazywania sprawozdań. Obecnie, terminy sprawozdań są przestrzegane. Niemniej w ocenie audytorów, w momencie rozpoczęcia przekazywania danych ze sprawozdań do SIMIK, należy zapewnić należyte kwalifikacje i umiejętności pracowników Wydziału EiPR, między innymi poprzez udział w zewnętrznych szkoleniach i samokształcenie.
        
 
I.    CEL
 
Celem niniejszego audytu jest ocena realizacji obowiązków beneficjenta w stosunku do danych gromadzonych w systemie SIMIK
 
 
II.ZAKRES
 
Podmiotowy:
audyt został przeprowadzony w Wydziale EiPR.
 
Przedmiotowy:
wykonywania zadań i obowiązków w ramach SIMIK.
 
 
III.            OBIEKT AUDYTU
 
  1. Rola UM Opola jako beneficjenta końcowego w systemie SIMIK;
  2. Analiza i ocena wykonywania obowiązków przez UM w zakresie SIMIK.
 
 
IV.             ANALIZA RYZYKA
 
         Zgodnie z zakresem tematycznym przedmiotowego zadania audytowego, zespół audytorów wyodrębnił obszary ryzyka, na podstawie których ustalono wyżej wymienione obiekty audytu. Przyjmując taki zakres ryzyk zespół audytowy zwrócił szczególną uwagę                    na ryzyka związane z:
  • niedoskonałością organizacji, skutkującą niezgodnym z zasadami wykonywania obowiązków generowania i przekazywania informacji do IW, IP lub IZ - OBIEKT 1;
  • nienależytym wykonywaniem obowiązków beneficjenta narzuconych programem operacyjnym, jego uzupełnieniem, umową o dofinansowanie i przepisami prawa w tym zakresie, w stosunku do systemu SIMIK – OBIEKT 2.
 
Analiza ryzyka została przedstawiona w poniższej tabeli.
 
Obiekty audytu
Jednostka Audyto-wana
Kategorie ryzyk
Końcowa ocena ryzyka
Istotność
Jakość zarządza– nia
Kontrola wew.
Czynniki zewn.
Opera- cyjne
0,20
0,20
0,25
0,15
0,20
1
2
3
4
5
6
7
8
Obiekt 1
 
 
2
3
3
  
 
3
 
 
2
65,00%
Obiekt 2
 
 
3
3
4
3
2
 
 
76,00%
 
Zna podstawie wyników analizy ryzyka zespół audytorów stwierdził, że oba obiekty charakteryzują się wysokim ryzykiem. Większym ryzykiem charakteryzuje się OBIEKT 2 (76%), nieco mniejszym – OBIEKT 2 (65%), Analiza wskazuje, że zarówno organizacja i świadomość roli obowiązków w Urzędzie (OBIEKT – 1), jak i prawidłowa oraz terminowa realizacja obowiązków (OBIEKT – 2) posiadają zbliżone wartościowo oceny końcowe ryzyk. Badane obiekty uzyskały wysoką punktację w kategorii kontrola wewnętrzna, której skuteczność w audytowanym systemie jest podstawą prawidłowego funkcjonowania. Wysoka punktacja w kategorii ryzyka jakość zarządzania w obu obiektach wynika z dużej zależności od organizacji i jakości pracy pracowników realizujących obowiązki beneficjenta w ramach SIMIK. Badanie funkcjonowania badanego systemu należy zatem rozpatrywać łącznie w ramach obu obiektów. Uwzględniając wyniki analizy ryzyka oraz dostępne zasoby Referatu Audytu Wewnętrznego, audytorzy postanowili poddać audytowi ww. obiekty. 
 
 
V.METODYKA
 
  1. testy przeglądowe – identyfikacja zasad funkcjonowania badanego systemu i jego podsystemów oraz potwierdzenie istnienia (lub nie) kontroli poprzez użycie niżej wymienionych technik:
a)     zapoznanie się z dokumentami służbowymi,
b)     samoocenę poprzez zastosowanie kwestionariuszy samooceny,
c)     uzyskiwania wyjaśnień od pracowników audytowanej jednostki, dokumentowane w kwestionariuszach kontroli wewnętrznej,
d)     obserwację wykonywanych działań,
2.   testy zgodności – analiza wszystkich zidentyfikowanych procedur w celu oceny stopnia i zakresu ich stosowania.
 
 
3.   TERMIN
 
Zadanie audytowe przeprowadzono w okresie 31.10. - 24.11.2006r.
 
 
VII. KRYTERIA I USTALENIA
 
 
Obiekt 1 - Rola UM Opola jako beneficjenta końcowego w systemie SIMIK
 
 
1.1. Kryteria
Art. 18 Rozporządzenia Komisji (WE) 438/2001 z dnia 2 marca 2001r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) 1260/1999 w zakresie zarządzania i systemów kontroli pomocy udzielanej w ramach funduszy strukturalnych (Dz.Urz.WE L072 z 11.03.2004r) nakłada obowiązek utworzenia elektronicznego systemu transferu i monitorowania danych w celu wymiany oraz wypełnienia zobowiązań z zakresu zarządzania, monitoringu i ewaluacji w odniesieniu do pomocy z Funduszy Strukturalnych. W Polsce rolę tego systemu spełnia SIMIK. SIMIK stanowi narzędzie wspierające instytucje odpowiedzialne za wdrażanie funduszy europejskich w Polsce oraz wspomagające zarządzanie środkami pochodzącymi z funduszy UE. W SIMIK gromadzone są dane niezbędne do monitorowania realizacji projektów, informacje o przeprowadzonych kontrolach oraz o stwierdzonych nieprawidłowościach. Zgromadzone dane mają służyć poprawnemu i rzetelnemu rozliczeniu projektów współfinansowanych z UE, które zaś staną się podstawą certyfikacji wydatków ze środków pochodzących z UE. Celami budowy systemu były:
  • zapewnienie przejrzystego i skutecznego zarządzania środkami europejskimi;
  • monitorowanie wskaźników finansowych i efektów;
  • zapewnienie wymaganej sprawozdawczości dla Komisji Europejskiej z wdrażania funduszy strukturalnych i Funduszu
 
     Spójności;
  • monitorowanie i zarządzanie projektami od momentu złożenia wniosku aż do momentu ich zakończenia (www.mf.gov.pl)
Procedura ubiegania się o współfinansowanie dla każdego projektu rozpoczyna się od wypełnienia formularza wniosku o dofinansowanie realizacji projektu w Generatorze wniosków (dostępnym na stronie Ministerstwa Finansów) zgodnie z zapisami Instrukcji wypełniania wniosku, a następnie przesłania go w wersji papierowej i elektronicznej do Instytucji Pośredniczącej w terminach wskazanych w harmonogramie naboru wniosków. Poniesione wydatki w trakcie realizacji projektów beneficjent uzyskuje w formie refundacji, na podstawie wniosku o płatność, złożonego wraz załączonymi kopiami dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających poniesione wydatki (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 22 września 2004r. w sprawie trybu, terminów i zakresu sprawozdawczości dotyczącej realizacji Narodowego Planu Rozwoju, trybu kontroli realizacji Narodowego Planu Rozwoju oraz trybu rozliczeń - Dz.U.04.216.2206 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z cytowanym rozporządzeniem (§ 9), beneficjent sporządza sprawozdania okresowe, roczne i końcowe z realizacji projektu po zakończeniu okresu sprawozdawczego i przekazuje je instytucji wymienionej w decyzji lub umowie o dofinansowanie projektu w formie pisemnej i elektronicznej. Sprawozdania przekazuje się w następujących terminach:
1.      okresowe - do 10 dni od upływu okresu sprawozdawczego;
2.      roczne - do 25 dni od upływu okresu sprawozdawczego;
3.      końcowe - do 25 dni od zakończenia projektu.
 
1.2. Stan faktyczny
Zespół audytorów przeprowadził wywiady w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego (UMWO) oraz Urzędzie Wojewódzkim w Opolu (UW), udokumentowane notatkami służbowymi. Przeprowadzono także rozmowy telefoniczne z przedstawicielami Ministerstwa Finansów odpowiedzialnymi za funkcjonowanie systemu SIMIK oraz z kierownikiem Referatu Programów Pomocowych Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju (EiPR). Z analizy uzyskanych informacji audytorzy ustalili, co następuje. W Urzędzie Miasta Opola zadania związane z organizacją pozyskiwania środków UE i monitorowaniem ich wykorzystania  zostały określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola (załącznik do zarządzenia Prezydenta Miasta Opola nr OR.I-0152-94/06 z dnia 1 sierpnia 2006r.) oraz przypisane Wydziałowi ds. Europejskich i Planowania Rozwoju. Zakres zadań EiPR obejmuje m.in. (§ 48 Regulaminu):
1)      monitorowanie zmian programów operacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych funduszy pomocowych,
2)      działania związane z pozyskiwaniem środków pomocowych dla zadań realizowanych przez Urząd,
3)      zadania wynikające z monitorowania realizacji projektów dofinansowanych z wewnętrznych i zewnętrznych funduszy pomocowych.
W zakres opisanych zadań Wydziału EiPR wchodzą także zadania wynikające z roli jaką pełni beneficjent końcowy w systemie SIMIK. W programach sektorowych i regionalnych Urząd Miasta Opola (EiPR) stanowi poziom beneficjenta końcowego. Na obecnym etapie wdrażania systemu SIMIK obsługę systemu (wprowadzanie danych) prowadzi Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (UMWO) - jako Instytucja Wdrażająca (IW) - oraz Urząd Wojewódzki (UW) – Instytucja Pośrednicząca (IP). Zgodnie z informacjami uzyskanymi w UMWO (aa. 13/4/6B/6) oraz UW (aa. 14/4/7B/6) wprowadzanie danych rozpoczęto w lipcu 2006r. UMWO wprowadził do SIMIK wnioski aplikacyjne beneficjentów końcowych, rekomendacje Regionalnego Komitetu Sterującego dotyczące złożonych wniosków aplikacyjnych oraz Uchwały Zarządu Województwa akceptujące poszczególne projekty do zawarcia przez UW umów o dofinansowanie. UW dokonał rejestracji w systemie zawartych umów o dofinansowanie poszczególnych projektów oraz aneksów (o ile występowały). Aktualnie trwają prace związane z uruchomieniem części finansowej systemu SIMIK w celu importowania danych z wniosków o płatność. Na podstawie informacji przekazanej przez (Wyłączono na podstawie art. 5. ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.01.112.1198)), pracownika Ministerstwa Finansów (MF) (aa. 29/4/11B/6) system SIMIK importuje dane z wniosków aplikacyjnych oraz aktualnie od października 2006r. wniosków o płatność. W przyszłości planuje się wprowadzanie niektórych danych ze sprawozdań, dotyczących stanu postępu rzeczowego i finansowego projektów. Jednak termin uruchomienia tej aplikacji nie został określony. W wyniku uzyskanych informacji w UMWO, UW oraz w MF audytor stwierdził, że do obowiązków beneficjenta końcowego należą następujące obowiązki:
  1. opracowanie w Generatorze wniosków i przekazanie do właściwej programowo instytucji (IP, IW lub IZ) wniosku aplikacyjnego (w wersji papierowej i elektronicznej) w terminie przyjmowania wniosków;
  2. opracowanie w Generatorze wniosków płatniczych i przekazanie wersji papierowej i elektronicznej wniosku płatniczego właściwej programowo instytucji w terminie nie częściej niż raz miesiącu;
  3. terminowe przekazywanie do właściwej programowo instytucji sprawozdań z realizacji projektu, zgodnie z terminami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 22 września 2004r. w sprawie trybu, terminów i zakresu sprawozdawczości dotyczącej realizacji Narodowego Planu Rozwoju, trybu kontroli realizacji Narodowego Planu Rozwoju oraz trybu rozliczeń – Dz.U.04.216.2206.
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym UM odpowiedzialnym za realizację tych obowiązków jest Wydział EiPR. Wnioski aplikacyjne opracowuje Referat Programów Pomocowych, wnioski płatnicze oraz sprawozdania – Referat Monitorowania Projektów.
 
1.3. Analiza
Na podstawie opisanych informacji w pkcie 1.2. audytorzy stwierdzili, że do obowiązków beneficjenta końcowego w ramach systemu SIMIK należy opracowanie w aplikacjach kompatybilnych z systemem SIMIK (generator wniosków i wniosków płatniczych), wniosków aplikacyjnych i wniosków płatniczych a następnie przekazanie ich w wersji papierowej i elektronicznej do właściwej instytucji w terminie:
a) przyjmowania wniosków – wnioski aplikacyjne
b) nie częściej niż raz w miesiącu – wnioski płatnicze
 
W przyszłości obowiązki beneficjenta końcowego w ramach systemu SIMIK zostaną rozszerzone o sprawozdania z realizacji projektów i związane z tym zgodne z przepisami terminy ich przekazywania do właściwej instytucji. W ocenie audytorów podział zadań wykonywania obowiązków beneficjenta w ramach systemu SIMIK pomiędzy referatami w Wydziale EiPR nie budzi zastrzeżeń. Podział tych obowiązków jest zgodny z zapisami Regulaminu Organizacyjnego, zarządzenia wewnętrznego nr EiPR-0147-02/06 Naczelnika Wydziału EiPR z dnia 18 maja 2006r. w sprawie organizacji pracy w Wydziale Europejskim (aa. 21-28/4/10B/6 ) oraz indywidualnymi zakresami czynności (aa. 15-20/4/8-9B/6). W związku z tym, w ramach przedmiotowego obiektu audytorzy nie sprecyzowali rekomendacji.
 
 
 
     Obiekt 2 - Analiza i ocena wykonywania obowiązków przez UM w zakresie SIMIK
 
 
2.1. Kryteria
Sprawne zarządzanie finansowe pomocą w ramach funduszy strukturalnych, monitorowanie postępów oraz umożliwienie wiarygodnej oceny podejmowanych przedsięwzięć rozwojowych służy elektroniczna baza danych SIMIK (Narodowy Plan Rozwoju na lata 2004 – 2006 – dokument przyjęty przez Radę Ministrów 14 stycznia 2003r.). Zgodnie z art. 26. ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U.04.116.1206)ubiegający się o dofinansowanie ze środków UE, składa wniosek do instytucji zarządzającej, instytucji wdrażającej albo zarządu województwa, zgodnie z systemem realizacji określonym w tych programach. Konieczność składania wniosków w aplikacji Generator wniosków określają rozporządzenia trybu składania wniosków do każdego programu oddzielnie (np. rozporządzenie w sprawie trybu składania i wzorów wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach ZPORR (Dz.U.05.102.853). Zasady i tryb wnioskowania o płatność zostały określone w poszczególnych sektorowych i regionalnych programach operacyjnych oraz ich uzupełnieniach. Tryb sporządzania i zasady przekazywania wniosków o płatność określają także umowy o dofinansowanie.
Zgodnie z art. 46, ust. 1. ustawy o narodowym planie rozwoju, w ramach realizacji programów sporządza się sprawozdania: okresowe, roczne i końcowe. Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego określił w drodze rozporządzeń tryb, terminy i zakres sprawozdawczości dotyczącej realizacji Planu w odniesieniu do projektów, działań i programów (art. 47 ust.2), np. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 10 grudnia 2004r. w sprawie określenia wzorów sprawozdań z realizacji Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006 (Dz.U.04.284.2844).
 
 
 
 
2.2. Stan faktyczny
W wyniku przeprowadzonych badań zespół audytorów ustalił, że w Wydziale EiPR opracowano w generatorze wniosków łącznie 10 projektów. Szczegółową informację w tym zakresie stanowi tabela przedstawiona poniżej:
 
 
Lp.
Nazwa Projektu
 
Stan realizacji
 
1.
Budowa Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) – Miasto Opole partnerem projektu
 
Nie otrzymał dofinansowania
 
2.
Budowa Obwodnicy Północnej dla miasta Opola
 
W trakcie realizacji
3.
Budowa węzła komunikacyjnego ul. Niemodlińska w Opolu
 
W trakcie realizacji
4.
eUrząd dla mieszkańca Opolszczyzny - Miasto Opole partnerem projektu
 
W trakcie realizacji
5.
Pracownie mechatroniki i nauki technik CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Opolu
 
Zrealizowany
6.
Wspieranie rozwoju edukacyjnego studentów poprzez programy stypendialne (2005/2006)
 
Zrealizowany
7.
Wspieranie rozwoju edukacyjnego młodzieży wiejskiej poprzez programy stypendialne
 
Zrealizowany
8.
Wspieranie rozwoju edukacyjnego młodzieży wiejskiej poprzez programy stypendialne (2005/2006)
 
Zrealizowany
9.
Wspieranie rozwoju edukacyjnego młodzieży wiejskiej poprzez programy stypendialne w roku szkolnym 2006 /2007
 
W trakcie realizacji
 
10.
Podnoszenie i dostosowanie kwalifikacji zawodowych do potrzeb administracji samorządowej
 
W trakcie realizacji
 
 
 
Wymienione w tabeli projekty zostały sporządzone zgodnie z obowiązującym zasadami w tym zakresie – opracowano je w aplikacji systemu SIMIK - Generatorze wniosków. Wygenerowany plik elektroniczny wraz z wersją papierową wniosku zostały następnie przekazane do właściwej instytucji.
Audytorzy ustalili, że obecnie opracowywany jest pierwszy wniosek o płatność w generatorze wniosków płatniczych. W związku z tym nie przeprowadzono badań audytowych w tym zakresie.
W wyniku przeprowadzonych wywiadów (por. pkt 1.2) audytorzy ustalili, że na obecnym etapie wdrażania systemu SIMIK informacje zawarte w sprawozdaniach nie są do niego importowane.
2.3. Analiza
W wyniku przeprowadzonych badań, na obecnym etapie wdrażania systemu SIMIK audytorzy stwierdzili, że obowiązki beneficjenta w ramach systemu SIMIK są prawidłowo realizowane. Opracowywanie wniosków aplikacyjnych odbywało się przy wykorzystaniu właściwej aplikacji – części programu SIMIK – generator wniosków płatniczych.
Obowiązki beneficjenta w zakresie finansowym są obecnie na etapie uruchamiania. Aktualnie w Wydziale EiPR opracowywany jest pierwszy wniosek przy wykorzystaniu generatora wniosków płatniczych.
W związku z planowanym rozszerzeniem importu zakresu danych do
systemu SIMIK o dane zawarte w sprawozdaniach, uwzględniając ściśle określone terminy przekazywania sprawozdań w obowiązujących przepisach, bardzo istotnym jest ich ścisłe przestrzeganie. W ocenie audytorów należy dążyć do zapewnienia odpowiedniego poziomu kwalifikacji i umiejętności pracowników Wydziału EiPR w celu prawidłowego realizowania obowiązków beneficjenta w tym zakresie. W związku z tym audytorzy zalecają udział w zewnętrznych szkoleniach i samokształcenie pracowników EiPR, co powinno zapewnić odpowiedni poziom wykonywania pracy.
 
2.4. Rekomendacje
A)     Zapewnić udział pracowników EiPR w szkoleniach oraz umożliwić samokształcenie w celu uzyskania odpowiedniego poziomu kwalifikacji i umiejętności w zakresie realizacji obowiązków beneficjenta w ramach polskiego systemu monitoringu i kontroli środków UE.
 
 
 
VIII. UWAGI I WNIOSKI
                                                      
             Na podstawie opisanych w niniejszym sprawozdaniu ustaleń oraz analizy przyczyn i skutków rekomenduje się wykonanie następujących działań zmierzających do zapewnienia wysokiej jakości pracy:
A)     Zapewnić udział pracowników EiPR w szkoleniach oraz umożliwić samokształcenie w celu uzyskania odpowiedniego poziomu kwalifikacji i umiejętności w zakresie realizacji obowiązków beneficjenta w ramach polskiego systemu monitoringu i kontroli środków UE.
 
 
 
 
 
   Wykonano w 3 egzemplarzach, które otrzymują:
1.       Egz. Nr 1 – Prezydent Miasta
2.       Egz. nr 2 - Naczelnik EiPR
3.       Egz. Nr 3 – a/a
 
 
 
 

Ilość odwiedzin: 4232
Nazwa dokumentu: sprawozdanie
Podmiot udostępniający: Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
Osoba, która wytworzyła informację: Marek Żywicki, Piotr Wąsaty
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Żywicki, Piotr Wąsaty
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Lisiecka
Data wytworzenia informacji: 2007-02-19 11:02:11
Data udostępnienia informacji: 2007-02-19 11:02:11
Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-19 11:08:39

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner