logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Podinspektor ds. rozliczeń i ubezpieczeń

1.

Wymagania niezbędne


Wymagane dokumenty

a) wykształcenie –wyższe techniczne (marketing i zarządzanie) lub ekonomiczne

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

b) staż pracy - minimum

3 miesiące w organach administracji publicznej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

2.

Wymagania dodatkowe


 Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) podstawowa znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej (ustawy o: finansach publicznych, samorządzie terytorialnym, podstawy znajomości KPA)

Kserokopie dokumentów: ukończone kursy i/lub szkolenia

i/lub zapisy indeksie  i/lub  inne


c) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania UE i wdrażania funduszy strukturalnych.

Kserokopie dokumentów: posiadane licencje i/lub certyfikaty

i/lub ukończone kursy i/lub szkolenia i/lub zapisy w indeksie

i/lub inne

d) znajomość podstaw rachunkowości

Kserokopie dokumentów: ukończone kursy i/lub szkolenia

i/lub zapisy w indeksie i/lub inne

e) Umiejętność obsługi komputera – biegła obsługa programów edycji tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, programów do tworzenia prezentacji, poczty elektronicznej, internetu

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV



3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) Rozliczanie kosztów eksploatacji budynków Urzędu Miasta.

b) Prowadzenie ubezpieczeń mienia i obiektów należących do Urzędu Miasta.

c) Obsługa materiałowa Urzędu Miasta.

d) Prowadzenie tablic informacyjnych i ogłoszeniowych z obwieszczeniami i pismami sądowymi,
komorniczymi.

e) Nadzór nad utrzymywaniem czystości i odpowiedniego wyglądu pomieszczeń.

d) Prowadzenie opłat radiowo – telewizyjnych.

e) Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków.

f) Przygotowywanie i przekazywanie akt wydziału Adm.-Gosp. do archiwum zakładowego zgodnie
z rzeczowym wykazem akt.

g) Udział w wewnętrznych komisjach likwidacyjnych i inwentaryzacyjnych powoływanych przez
naczelnika wydziału Adm.-Gosp.

h) Obsługa Rady Miasta oraz delegacji i uroczystości organizowanych przez Urząd.

i) Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia.



4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c) list motywacyjny,

d) kwestionariusz osobowy,

d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.



Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. rozliczeń

i ubezpieczeń w terminie do dnia 16 stycznia 2007 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.


 

 

 

Nazwa dokumentu: Podinspektor ds. rozliczen i ubezpieczeń
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-01-02 13:57:11
Data udostępnienia informacji: 2007-01-02 13:57:11
Data ostatniej aktualizacji: 2007-01-02 14:30:51

Wersja do wydruku...

corner   corner