Wersja dla niedowidzących | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Rozliczanie kosztów eksploatacji budynków Urzędu Miasta. b) Prowadzenie ubezpieczeń mienia i obiektów należących do Urzędu Miasta. c) Obsługa materiałowa Urzędu Miasta. d) Prowadzenie tablic informacyjnych i ogłoszeniowych z obwieszczeniami i pismami sądowymi, e) Nadzór nad utrzymywaniem czystości i odpowiedniego wyglądu pomieszczeń. d) Prowadzenie opłat radiowo – telewizyjnych. e) Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków. f) Przygotowywanie i przekazywanie akt wydziału Adm.-Gosp. do archiwum zakładowego zgodnie g) Udział w wewnętrznych komisjach likwidacyjnych i inwentaryzacyjnych powoływanych przez h) Obsługa Rady Miasta oraz delegacji i uroczystości organizowanych przez Urząd. i) Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać: a) dokumenty wymienione powyżej b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.), c) list motywacyjny, d) kwestionariusz osobowy, d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. rozliczeń i ubezpieczeń w terminie do dnia 16 stycznia 2007 r. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|