logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 


 


 

 

 
URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY



stanowisko ds. rozliczeń finansowych spółek zarządzających mieniem komunalnym 3



1.



Wymagania niezbędne



Wymagane dokumenty


a)wykształcenie

- niezbędne wyższe

- pożądane wyższe ekonomiczne

lub inne o specjalności

przydatnej w zakresie rozliczeń

finansowych






Kserokopia dyplomu ukończenia studiów


b) umiejętność biegłej obsługi

komputera w zakresie

aplikacji biurowych

(Word, Excel)



Oświadczenie w liście motywacyjnym


2.



Wymagania dodatkowe



Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania


a) dobra znajomość

ustawy o rachunkowości

 


Zapis w liście motywacyjnym


b) znajomość ustawy o finansach

publicznych



Zapis w liście motywacyjnym


c) zdolność analitycznego

myślenia



Zapis w liście motywacyjnym


d) komunikatywność


Zapis w liście motywacyjnym


e) dobra organizacja pracy własnej


Zapis w liście motywacyjnym


f) umiejętność pracy w zespole



Zapis w liście motywacyjnym





3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


a) kontrola sprawozdań finansowych spółek zarządzających mieniem komunalnym,


b) księgowanie i analiza dochodów i wydatków z mienia komunalnego wg poszczególnych spółek

(?Feroma?, ?Turhand-Ret?),


c) bieżący monitoring stanu środków na kontach bankowych,


d) terminowe przekazywanie środków finansowych Spółkom zgodnie z zawartymi umowami,


e) weryfikacja sprawozdań miesięcznych z działalności Spółek (zestawienia przychodów

specyfikacja pozostałej sprzedaży, zestawienia miesięcznych kosztów działalności, specyfikacji

kosztów eksploatacji budynków oraz pozostałych kosztów) pod względem rachunkowym

zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości,


f) weryfikacja dokumentacji księgowej (w siedzibie spółek zarządzających mieniem gminy)

związanej z powierzonymi zadaniami na podstawie zawartych umów.



4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),


  1. list motywacyjny,


  1. kwestionariusz osobowy,


d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.



Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczeń finansowych spółek zarządzających mieniem komunalnym 3 w terminie do dnia
16 stycznia 2007 r.

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

 

Ilość odwiedzin: 5103
Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-01-02 13:50:05
Data udostępnienia informacji: 2007-01-02 13:50:05
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-02 11:07:34

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner