logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEJ PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

GŁÓWNY KSIĘGOWY W MIEJSKIEJ PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W OPOLU

     1.    Nazwa i adres jednostki:

Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 9

45-085 Opole

Tel. 77 4549216

    2.  Określenie stanowiska:

Główny Księgowy

Wymiar etatu: pełny etat, tj. 40 godzin

Liczba stanowisk pracy: 1

  1. Warunki pracy: 

Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

     -  praca w biurze w siedzibie poradni -  ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 9, 45-085 Opole

     - czas pracy: pełny etat, tj. 40 godzin tygodniowo, 5 dni w tygodniu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- warunki architektoniczne budynku poradni: stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku.     Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej lub wykształcenie średnie (policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) i minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej
  • nieposzlakowana opinia,
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.

     5.   Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • Umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne
  • biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku główny księgowy,
  • znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS i linia programów Progman – Finanse, Płace,
  • znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
  •  znajomość przepisów Kodeks Pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Karta Nauczyciela,
  • znajomość rozliczeń finansowych,
  • wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.

6.   Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej,
  • sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku,
  • prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej szkoły,
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Poradnię,
  • nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych,
  • prowadzenie kwartalnej sprawozdawczości wynikającej z działalności Działu Finansowo-Księgowego,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora poradni.

7.   Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys

      ·  oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie dostępnego na stronie: www.archiwum.bip.um.opole.pl,

      ·  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

      ·  kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

      ·  kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

      ·  oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

  •   oświadczenie o niekaralności.

8.  W miesiącu marcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł  1,43 %.

9.   Forma i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Poradni lub przesłać na adres: Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 9 45-085 Opole w zamkniętej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – główny księgowy” w terminie do 30.04.2019 r. do godz. 15.00. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do M.P.P.P. w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie
i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.archiwum.bip.um.opole.pl)

Dyrektor

Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu

Hanna Kanik

Ilość odwiedzin: 1381
Nazwa dokumentu: Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Skrócony opis: Główny księgowy
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Kanik
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2019-04-15 08:26:26
Data udostępnienia informacji: 2019-04-15 08:26:26
Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-15 08:28:32

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner