Przedszkole Publiczne Nr 24
"Chatka Puchatka" w Opolu
Informacje o jednostce:
· nazwa przedszkola: Przedszkole Publiczne Nr 24 „Chatka Puchatka”
· adres: 45 - 854 Opole ul. Zwycięstwa 47
· tel. (77)474 -41-06
· fax :(77)457-25-85
· dyrektor: mgr Urszula Kowalewska
· główny księgowy: Irena Schmidt
· podmiot udostępniający dane:Przedszkole Publiczne Nr 24„Chatka Puchatka” w Opolu
· osoba odpowiedzialna za treść: mgr Urszula Kowalewska
Majątek:
Grupa
|
Konto 011
|
0
1
2
4
4
6
6
8
8
8
8
8
|
Grunty zabudowane
Budynek przedszkolny
Ogrodzenie
Zestaw komputerowy
Kserokopiarka
Dźwig towarowy
Monitoring
Obieraczka do jarzyn,
Patelnia elektryczna
Zmywarki
Garaże
Plac zabaw
|
4.880,-
304.489,-
10.672,-
3.550,-
3.450,-
7.814,-
10.858,-
1.390,-
4.000,-
11.309,-
5.400,-
7.161,-
|
Razem
|
374.973,80
|
Konto 020
|
Wartości niematerialne i prawne
|
8.364,96
|
OGÓŁEM
|
|
383.338,76
|
Pozostałe wyposażenie: 100.005,88zł
Zbiory biblioteczne: 20.747,38zł
Budżet:
Środki budżetowe z Urzędu Miasta - 748.564zł
Wydatki :
wynagrodzenia – 564.800zł
dodatkowe wynagrodzenie roczne – 51.950zł
składki na ubezpieczenia społeczne – 102.564zł
odpis na ZFŚS - 38.450zł
pozostałe – 800zł
Wykaz regulaminów:
· Regulamin pracy
· Regulamin wynagradzania
· Regulamin organizacyjny
· Regulamin przedszkola
· Regulamin podziału i tworzenia funduszu nagród
· Regulamin nagradzania nauczycieli i innych pracowników
· Regulamin Rady Rodziców
· Regulamin Rady Pedagogicznej
· Regulamin dokonywania oceny pracy nauczyciela
· Instrukcja kancelaryjna
· Instrukcja przeprowadzenia inwentaryzacji
· Instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych
· Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego
. Instrukcja zarządzania systemem informatycznym
. Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
. Instrukcja w sprawie zasad kontroli zarzadczej
W/w regulaminy i instrukcje są do wglądu w gabinecie dyrektora oraz w kadrach.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Jest on podstawa do oznaczania, rejestracji, łączenia wynagrodzeń przechowywania akt. Spis spraw prowadzi się dla każdej teczki oddzielnie na każdy rok kalendarzowy.
Rejestry:
- uchwał organów samorządu gminnego,
- uchwał organów przedszkola,
- dzieci przyjętych do przedszkola,
- rejestr emerytów,
- skarg, wniosków, opinii,
- rejestr aktów wewnętrznych,
Ewidencje:
- wychowanków,
- pracowników,
- druków ścisłego zarachowania,
- środków trwałych
- wyposażenia
- akt osobowych
- list obecności
- kartotek płacowych
- dowodów księgowych
- magazynów ( żywności, środki czystości)
- odzieży ochronnej ,
Archiwa:
W archiwum przedszkola przechowuje się całą dokumentację wytworzoną w toku pracy przedszkola. Przechowuje się akta mające trwałą wartość historyczną jak i materiały niearchiwalne , które przechowywane są okresowo.
Zamówienia publiczne :
W naszej jednostce nie prowadzi się obecnie postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
11. 03.05r.
|
Powiatowa Stacja
Sanitarno-Epidemiologiczna
Opole
|
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu.
|
11.10.05r.
|
KFEiS Urzędu Miasta Opola
|
Kontrola instrukcji : Kontroli i obiegu dokumentów Zakładowy Plan Kont Inwentaryzacji Sprawdzenie realizacji rozporządzenia M. Fin. Z 21-06-2005r.
|
24.03.2006r.
|
Sanepid - Opole
|
Kontrola stanu sanitarnego
|
09.03.2007r.
|
Sanepid - Opole
|
Kontrola sanitarna
|
29.02.2008r-22.03.2008
|
Inspektorzy WKWiA Urząd Miasta Opola
|
Gospodarka Finansowa 2007r. Zamówienia Publiczne, System kontroli wewnętrznej, Oszczędności przy dokonywaniu wydatków
|
05.03.2008r.
|
Sanepid - Opole
|
Kontrola stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń dla dziec
|
08.05.2008r.
|
Urząd Miasta Opola Beata Prokopowicz Celina Maciejewska
|
Regulamin dodatków dla nauczycieli, Rozporządzenie MEN dot. minima. Stawek wynagrodzeń zasadniczych nauczycieli od 01.01.2008r
|
03.10.2008r,
|
Sanepid- Opole
|
Rekontrola
|
23.01.2009r.
|
Urząd Miasta Opola Beata Prokopowicz Celina Maciejewska
|
Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych wpłat rodziców, odnotowanie zapisu o odsetkach w umowach podpisanych z rodzicami
|
12.05.2009r.
|
Sanepid Opole
|
Kontrola bieżąca stanu sanitarno-technicznego piaskownicy
|
12.06.2009r.
|
Sanepid Opole
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego w pomieszczeniach przeznaczonych dla dzieci
|
04.02.2010r.
|
Sanepid -Opole
|
Kontrola sanitarna pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci
|
09.02.2010r.
|
Sanepid - Opole
|
Kontrola żywności
|
27-28.05.2010r.
|
Urząd Miasta Opola WKWiA –inspektor J.Spadło
|
Realizacja zaleceń pokontrolnych
|
03.08.2010r
|
Sanepid - Opole
|
Ocena stanu technicznego przedszkola
|
11.10.2010r.
|
Sanepid –Opole M.Lewandowska
|
Kontrola sprawdzająca
|
Wszystkie wyżej wymienione protokoły z przeprowadzonych kontroli dostępne są w gabinecie dyrektora przedszkola.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Interesantów przyjmuje się w gabinecie dyrektora lub sekretariacie
Dni i godziny przyjęć:
Sekretariat – codziennie w godzinach 6.00-14.00
Gabinet dyrektora – czwartek w godzinach 8.00-10.00
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Przyjmowane są przez dyrektora lub pracownika administracji oraz załatwiane przez dyrektora lub przekazywane pracownikom administracji zgodnie z kompetencjami
System kancelaryjny obowiązujący w jednostce:
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Sposób załatwiania spraw pisemnych:
Przy pisemnym załatwianiu spraw stosuje się następujące formy:
- ustnie,
- odręcznie lub pisemnie w zależności od sprawy ( zgodnie z Kpa )
Kolejność załatwiania spraw:
Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu i stopnia pilności.
- pilne - załatwiane niezwłocznie,
- terminowe- załatwiane tak aby adresat otrzymał odpowiedź w ustalonym czasie,
- zwykłe – załatwiane najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania sprawy,