|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
organizuje nabór na wolne, urzędnicze stanowisko pracy:
Inspektor
w Referacie Organizacyjnym i Kadr
w Opolu, ul. Armii Krajowej 36
w wymiarze 1,0 etatu
-
Wymagania niezbędne:
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
-
wykształcenie: co najmniej średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie czynności na w/w stanowisku a przy tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe
lub wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku a przy tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego.
-
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe z zakresu prawa lub administracji,
-
preferowany staż pracy na stanowiskach związanych z kadrami w tym w jednostkach budżetowych,
-
dobra znajomość następujących przepisów: ustawy z dnia 29 czerwca 1974 Kodeksu pracy; ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; rozporządzenia RM z dnia 30 maja 2018r. o wynagradzaniu pracowników samorządowych; rozporządzenia MPiPS z dnia 28 maja 1996 r.w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika; rozporządzenia MK z dnia 15 lutego 2005 r. w sprawie warunków przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców; rozporządzenia MPiPSz dnia 15 maja 1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; przepisów dotyczących jednolitych rzeczowych wykazów akt,
-
umiejętność interpretacji przepisów prawa,
-
umiejętność kreatywnego i analitycznego myślenia,
-
wysokie zdolności interpersonalne,
-
wysoka kultura osobista,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność,
-
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office),
-
mile widziana znajomość obsługi programów: COMARCH, TETA.
-
Główne obowiązki na w/w stanowisku:
-
prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
-
wprowadzanie zatrudnianych pracowników do systemu informatycznego obsługującego zatrudnienie w Ośrodku,
-
sporządzanie kart kwalifikacji pracowników,
-
Prowadzenie spaw związanych z realizacją staży absolwenckich oraz przygotowań zawodowych w Ośrodku, w tym w szczególności:
-
sporządzanie wniosków o organizacje stażu lub przygotowania zawodowego w porozumieniu z kierownikami komórek organizacyjnych w których staże lub przygotowania zawodowe mają się odbywać,
-
organizowanie szkoleń BHP dla tych osób,
-
wydawanie skierowań na niezbędne badania z zakresu profilaktyki zdrowia,
-
prowadzenie dokumentacji i ewidencji osób skazanych,
-
Prowadzenie spraw związanych z realizacją wyroków sądowych skazujących na nieodpłatne prace społeczne w Ośrodku, w tym w szczególności:
-
sporządzanie pism o stawienie się w Ośrodku,
-
organizowanie szkoleń BHP dla tych osób,
-
wydawanie skierowań na niezbędne badania z zakresu profilaktyki zdrowia,
-
prowadzenie dokumentacji i ewidencji osób skazanych,
-
prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
-
kompletowanie oraz sprawdzanie grafików czasu pracy i rozliczeń czasu pracy składanych przez kierowników komórek organizacyjnych,
-
sprawdzanie list obecności, a w razie niezgodności ich treści posiadanej ewidencji czasu pracy, wyjaśnianie z właściwymi kierownikami,
-
uzupełnianie ewidencji czasu pracy w systemie informatycznym obsługującym referat,
-
uzupełnianie kalendarzy pracy w systemie informatycznym obsługującym referat,
-
wypełnianie kartotek ewidencji czasu pracy,
-
współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych Ośrodka w zakresie opracowywania planów urlopów pracowników, nadzór nad prawidłowy wykorzystaniem urlopów przez pracowników Ośrodka,
-
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników,
-
sporządzanie legitymacji służbowych dla pracowników socjalnych, prowadzenie rejestru wydanych oraz zwróconych legitymacji,
-
prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem wniosków o wypłatę ryczałtów samochodowych oraz zwrotów za bilety,
-
prowadzenie spraw związanych z prenumeratą prasy i zakupem książek.
-
Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36, I piętro , podjazd na osób niepełnosprawnych tylko do budynku. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny- praca siedząca, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
-
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy
Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. wynosił poniżej 6%.
VI. klauzula informacyjna dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Miejskim Ośrodku
Pomocy Rodzinie w Opolu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) informuję, iż:
-
administratorem danych osobowych kandydata będzie Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu z siedzibą w Opolu ul. Armii Krajowej 36 reprezentowany przez Dyrektora Zdzisława Markiewicza;
-
inspektorem ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu jest Pan Sylwester Klimowicz e-mail: iod@mopr.opole.pl , tel. 77/40-05-992.;
-
dane osobowe kandydata przetwarzane będą w celu przeprowadzenie procesu rekrutacji na w/w oraz ewentualnego zatrudnienia na tym stanowisku, na podstawie realizacji obowiązku prawnego administratora danych w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji oraz zgody kandydata;
-
odbiorcą danych osobowych kandydata będzie Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu;
-
Administrator nie zamierza przekazywać danych kandydata innym odbiorcom, ani do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych;
-
dane osobowe kandydata będą przechowywane przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
-
kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
-
kandydat ma prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
-
podanie przez kandydata danych osobowych jest wymogiem ustawowym, warunkiem umownym oraz warunkiem zawarcia umowy. Kandydat jest zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niezakwalifikowanie kandydata do prowadzonego naboru;
-
W oparciu o dane osobowe kandydata Administrator nie będzie wobec niego podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Przystąpienie do procesu naboru na w/w stanowisko oznacza zapoznanie się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania przy niniejszym ogłoszeniu,
-
ewentualnie cv,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
dokument potwierdzający niepełnosprawność- dla kandydatów chcących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust.2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w pkt. VI niniejszego ogłoszenia (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „zatrudnienie na stanowisko urzędnicze inspektor w ROriK”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 24 sierpnia 2018r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest:
-
przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, że kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze,
-
przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy,
-
kandydat przystępując do naboru przyjmuje do wiadomości informacje o których mowa w pkt. VI niniejszego ogłoszenia;
-
niewykorzystane oferty będą niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkie informacje dot. rekrutacji można pozyskiwać drogą telefoniczną u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Kadr p. Justyny Raj tel. 77/40-05-953.
Zastępca Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Opolu
Małgorzata Kozak
Ilość odwiedzin: | 1721 | Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Skrócony opis: | Inspektor w Referacie Organizacyjnym i Kadr w Opolu, ul. Armii Krajowej 36
w wymiarze 1,0 etatu | Podmiot udostępniający: | Justyna Raj | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Bajor | Data wytworzenia informacji: | 2018-08-13 10:56:36 | Data udostępnienia informacji: | 2018-08-13 10:56:36 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-08-13 11:01:03 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|