logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Dyrektor Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w wymiarze czasu pracy: 0,25 etatu
liczba kandydatów do wyłonienia:  1

Stanowisko ds. ochrony danych osobowych
(nazwa stanowiska pracy)

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: wyższe magisterskie

preferowane: (kierunek: prawo, administracja, ekonomia,  informatyka)

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy – co najmniej 5 lat

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

 

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c) znajomość przepisów prawa w zakresie:

  1. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
  2. ustawy o ochronie danych osobowych
  3. ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych Microsoft Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d) Cechy osobowe i predyspozycje:

Odpowiedzialność, dyspozycyjność, dyskrecja, obiektywizm, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, uprzejmość, życzliwość, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji, pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, uczciwość, wysoka kultura osobista.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e) Umiejętności:

Umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

 

3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja obowiązków spoczywających na Inspektorze Ochrony Danych, zgodnie
    z postanowieniami ogólnego rozporządzenia ochrony danych osobowych oraz ustawy
    o ochronie danych osobowych,
  2. wspieranie Administratora Danych Osobowych oraz pracowników Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w zakresie realizacji postanowień ogólnego rozporządzenia ochrony danych osobowych oraz ustawie o ochronie danych osobowych,
  3. sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych w M.P.P.P., sporządzanie w tym zakresie sprawozdań,
  4. nadzorowanie i aktualizowanie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych, w tym m.in. Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym,
  5. kontrola zasad określonych w Polityce Bezpieczeństwa w  M.P.P.P.,
  6. koordynacja i nadzór realizacji zasad ochrony i procedur przetwarzania danych osobowych w M.P.P.P.,
  7. prowadzenie, rejestru czynności  przetwarzania danych oraz rejestru wszystkich kategorii czynności przetwarzania,
  8. prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów szkoleniowych,
  9. podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych, oraz prowadzenie w tym zakresie rejestru,
  10. opiniowanie projektów dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych, przygotowywanych przez M.P.P.P.,w tym w szczególności umów dotyczących powierzania danych osobowych do przetwarzania w zakresie stosowania zapisów zapewniających Administratorowi Danych realizację ustawowych zadań i obowiązków,
  11. przygotowywanie i przedstawianie Administratorowi Danych propozycji zmian do obowiązujących przepisów wewnętrznych dotyczących przetwarzania i udostępniania danych osobowych,
  12. inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w zakresie ochrony informacji, w tym doskonalenia ochrony danych osobowych w M.P.P.P.

4.            Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w budynku  M.P.P.P. .

 5.           Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu, w  miesiącu kwietniu br., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił  1,42%.

6.             Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;

  1. list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl);
  3. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskiej Poradni Psychologiczno_Pedagogicznej w Opolu,                                                  ul. M. Niedziałkowskiego 9 sekretariat (parter) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony danych osobowych w terminie do dnia 28 maja 2018 r.. Decyduje data faktycznego wpływu do M.P.P.P..

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Miejskiej Poradni Psychologioczno-Pedagogicznej w Opolu.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest  Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna z siedzibą w Opolu przy ul. M. Niedziałkowskiego 9. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

Dyrektor Miejskiej Poradni

Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu
Hanna Kanik

 

 

 

                                             

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

Nazwa dokumentu: Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Osoba, która wytworzyła informację: Hanna Kanik
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Maćków
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2018-05-15 12:27:58
Data udostępnienia informacji: 2018-05-15 12:27:58
Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-15 12:33:11

Wersja do wydruku...

corner   corner