DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
w wymiarze czasu pracy: 1,00 etat
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a)obywatelstwo polskie
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie umożliwiające wykonywanie zadań na określonym stanowisku: - wyższe (preferowane kierunkowe: ekonomia, rachunkowość, finanse) lub - średnie (preferowane ekonomiczne, rachunkowość)
|
kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
f) staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku wykształcenia średniego minimum 2-lata, brak wymogu stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego.
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość z zakresu prawa ( w tym: ustawy o pracownikach samorządowych ), o finansach publicznych, o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa oświatowego, obowiązujących zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych
- znajomość planu kont , klasyfikacji, księgowości oraz sprawozdawczości budżetowej.
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagań
|
h) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
|
oświadczenie
|
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) , znajomość komputerowych programów finansowych
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
b) wysokie zdolności analityczne, umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, uwag i pism
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
c) wysoka motywacja, terminowość, dyspozycyjność w sytuacjach koniecznych, odporność na stres
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
d) rzetelność, dokładność i profesjonalizm w działaniu, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dokonywanie ewidencji operacji gospodarczych,
- prowadzenie obsługi księgowej i finansowej jednostek obsługiwanych,
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów przez jednostki obsługiwane,
- kontrolowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym,
- kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów stanowiących podstawę operacji finansowych,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, analizowanie wykorzystania przydzielonych środków z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
- terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
- sporządzanie raportów z monitorowania wykonania planu jednostek obsługiwanych,
- przygotowywanie danych do projektu planu finansowego i projektów jego zmian w ciągu roku,
- nadzór i kontrola list płac, rachunków za prace zlecone , naliczeń powodujących zobowiązania wobec ZUS, Urzędów Skarbowych i innych instytucji,
- rozliczanie podatku VAT,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych CUW.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Centrum Usług Wspólnych znajduje się w budynku Instytutu Śląskiego przy ul. Piastowskiej 17 (parter). Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Praca z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, siedząca, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Opolu, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys-CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)”– z własnoręcznym podpisem,
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.opole.pl),
e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kompletne aplikacje w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych ul. Piastowska 17 (45-082 Opole) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Starszy referent ds. księgowości, w terminie do dnia 25 stycznia 2018 r.- decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, tablicy informacyjnej CUW w Opolu oraz na tablicy Urzędu Miasta Opola.
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Opolu
Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Opole, 15.01.2018 r.