logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

                                                                                            URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

Stanowisko ds. egzekucji administracyjnej

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: co najmniej 2 lata lub minimum 6 miesięcy stażu bądź pracy w jednostce administracji samorządowej

 

  • Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), 
  • Kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) znajomość ustawy ordynacja podatkowa

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g)  umiejętność obsługi komputera, oraz znajomość aplikacji (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Wysyłka korespondencji.
  5. Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej.
  6. Prowadzenie ewidencji zbiegów egzekucyjnych i wniosków o wpis hipoteki.
  7. Wprowadzanie zmian w ewidencji tytułów wykonawczych.
  8. Weryfikacja danych adresowych i nr PESEL zobowiązanych.
  9. Sporządzanie wniosków o udostępnienie danych osobowych zobowiązanych.
  10. Sporządzanie i prowadzenie ewidencji postanowień.
  11. Wykonywanie  zajęć wynagrodzeń za pracę, zajęć rent i emerytur, rachunków  bankowych, wkładów oszczędnościowych, papierów wartościowych i innych praw majątkowych określonych ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  12. Prowadzenie ewidencji tych zajęć  ( komputerowo ).
  13. Rozliczanie wpłat z zajęć praw majątkowych.
  14. Archiwizowanie zrealizowanych tytułów wykonawczych.
  15. Sporządzanie wniosków do Sądów o ustanowienie hipoteki przymusowej dla zobowiązanych, u których dotychczasowe czynności egzekucyjne okazały się bezskuteczne.

     16. Kierowanie do Komorników Sądowych oraz innych organów egzekucyjnych tytułów      

           wykonawczych w przypadku zbiegu egzekucji.

     17. Przedkładanie Kierownikowi Referatu Egzekucji Administracyjnej danych do

sporządzania informacji o realizacji zadań własnych.

     18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ul. Budowlanych 4 ( brak dostępu do windy) w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek - środa w godz. 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu sierpniu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł  2,32%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 9   sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2009 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;

 c. list motywacyjny;

d. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. egzekucji administracyjnej w terminie do dnia 30 września 2016 r.   (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.       

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

         

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48.2016 z dnia 01 kwietnia 2016 r. 

Ilość odwiedzin: 3355
Nazwa dokumentu: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
Skrócony opis: stanowisko ds. egzekucji administracyjnej
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2016-09-20 09:20:30
Data udostępnienia informacji: 2016-09-20 09:20:30
Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-06 09:58:44

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner