ZARZĄDZENIE NR OR. I-0152-23/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 14 lutego 2006 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury wystawiania faktur VAT oraz sporządzanie rejestru VAT sprzedaży i zakupu w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt. 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.- 0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego zarządzeniem Nr OR. 1-0152-30/2005 r Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r. Zarządzam co następuje:
§ 1
w załączniku do zarządzenia NR OR.I - 0152-34/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 21 czerwca 2005 r. w sprawie wprowadzenia procedury wystawiania faktur VAT oraz sporządzanie rejestru VAT sprzedaży i zakupu w Urzędzie Miasta Opola zmienionego zarządzeniem NR OR.I - 0152-103/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 grudnia 2005 r. w sprawie wprowadzenia procedury wystawiania faktur VAT oraz sporządzanie rejestru VAT sprzedaży i zakupu w Urzędzie Miasta wprowadza się następującą zmianę
W rozdziale - IV pkt 1 wykreśla się lit