Zarządzenie Nr OR.I-0152/06
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 21 lutego 2006 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian Regulaminu Organizacyjnego Zakładu Obsługi Technicznej Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Urzędu Miasta Opola
Na podstawie §2 punkt 3 Statutu Zakładu Obsługi Technicznej Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Urzędu Miasta Opola postanawiam co następuje:
§1
Wyrażam zgodę na wprowadzenie z dniem 01 marca 2006r. w Regulaminie Organizacyjnym Zakładu Obsługi Technicznej Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Urzędu Miasta Opola następujących zmian wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r. w sprawie zasad wynagrodzenia pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 146 póz. 1222);
§4 ust. 1 w.w. Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie:
W zakładzie Obsługi Technicznej tworzy się następujące stanowiska:
1) Kierownik gospodarstwa pomocniczego,
2) Główny księgowy w gospodarstwie pomocniczym,
3) Kierownik pracowni,
4) Główny specjalista,
5) Starszy geodeta,
6) Geodeta,
7) Młodszy geodeta,
§2
Wykonanie Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński