MIEJSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. obsługi klienta w Wydziale Obsługi Klienta
umowa na czas określony
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie
z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy: co najmniej 1 rok
w administracji samorządowej
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) doświadczenie na stanowisku wymagającym stosowanie Kpa i przepisów dotyczących praw do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych oraz stypendiów szkolnych
|
Zaświadczenie pracodawcy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym
lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów dotyczących administracji samorządowej, świadczeń socjalnych oraz Kpa,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) oraz programów dziedzinowych do obsługi świadczeń
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) komunikatywność, kultura osobista, pozytywny stosunek do ludzi, cierpliwość, odporność na stres
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Informowanie o świadczeniach socjalnych, warunkach uzyskiwania uprawnień do świadczeń oraz o stanie załatwianej sprawy
- Wydawanie formularzy wniosków i innych dokumentów niezbędnych do przyznania świadczeń i udzielania ulgi w spłacie należności
- Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, udzielenie ulgi w spłacie należności i innych pism oraz dokumentów wpływających do Centrum
- Prowadzenie wstępnej weryfikacji wniosków
- Wprowadzanie do rejestru korespondencji przychodzącej do Centrum dotyczącej świadczeniobiorców i dłużników alimentacyjnych
- Wpisanie do użytkowych systemów komputerowych nowych świadczeniobiorców, wniosków i innych dokumentów
- Zakładanie metryk spraw i ich uzupełnianie
- Terminowe przekazywanie dokumentów związanych ze sprawą po dokonaniu podziału wpływającej korespondencji na wydziały lub zgodnie z obowiązującym przydziałem alfabetycznym
- Wydawanie za poświadczeniem odbioru decyzji i zaświadczeń w sprawach świadczeń oraz dłużników alimentacyjnych
- Udzielanie informacji dłużnikom alimentacyjnym
- Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
- Ochrona danych osobowych przetwarzanych na stanowisku pracy w zakresie świadczeń socjalnych na podstawie następujących przepisów prawnych:
- Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. jedn. Dz. U. z 2004 r.
Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t. jedn. Dz. U.
z 2013 r. poz. 966 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t. jedn. Dz. U.
z 2015 r. poz. 3),
- Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t. jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 859),
- Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.),
- Ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. poz.195 ),
- Ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. poz. 567 ze zm.).
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. Warunki pracy na stanowisku pracy
Praca w budynku Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu przy ul. Ozimskiej (VII piętro) wyposażonym w windę. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w godz. 730 – 1530, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna. Stanowisko pracy związane z bezpośrednim lub telefonicznym kontaktem z klientami oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych.
5. W miesiącu styczniu br. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,3328 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. Nr 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) i podpisem,
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl, www.mcs-opole.bip.gov.pl (zakładka praca), www.mcs.opole.pl oraz w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu w pok. 8.09.
e) dokumenty potwierdzające niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu, ul. Ozimska 19, pokój nr 8.09, VIII piętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi klienta w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu w terminie do dnia 11 marca 2016 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.opole.pl i www.mcs-opole.bip.gov.pl (zakładka praca), na stronie internetowej www.mcs.opole.pl oraz tablicy informacyjnej Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu.
* w przypadku osób niepełnosprawnych