logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 PODINSPEKTOR (pełny etat)

 

1.   Wymagania niezbędne

 

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)  obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Oświadczenie

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów

f)   staż pracy: 5 lat

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)

 

2.   Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym

Lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa               w zakresie pełnionych obowiązków, tj.:  ustawy o samorządzie gminnym, statutu MOSiR, regulaminu organizacyjnego MOSiR, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do ustawy, znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu,
    a w szczególności znajomość pakietu MS  Office (Word, Excel), programu Płatnik

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej, i zdyscyplinowanie

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. odpowiedzialność, komunikatywność i rzeczowość, sumienność, dokładność
    i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. wysoka motywacja,  dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. znajomość przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów normatywnych związanych                           z wykonywaną pracą,
  2. przygotowywanie do decyzji Dyrektora dokumentów związanych z nawiązywaniem, zmianą                   i rozwiązywaniem stosunku pracy,
  3. obsługa administracyjna spraw związanych z nagradzaniem oraz odpowiedzialnością porządkową i dyscyplinarną pracowników,
  4. obsługa administracyjna spraw związanych z oceną okresową pracowników,
  5. prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem, aktualizacją i wyrejestrowywaniem do ZUS pracowników i ich rodzin oraz pracowników, z którymi MOSiR zawarł umowę cywilno – prawną,
  6. kierowanie pracowników na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne), współpraca                w tym zakresie ze stanowiskiem ds. BHP i ppoż., nadzorowanie posiadania przez pracowników MOSiR aktualnych badań lekarskich,
  7. przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora,
  8. załatwianie spraw związanych z alternatywnymi formami zatrudnienia (staże absolwenckie, praktyki, wolontariat),
  9. przygotowywanie dokumentacji związanej z odejściem pracowników na emerytury lub renty,
  10. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopowej, rozliczanie i przygotowywanie dokumentacji służącej do naliczania wynagrodzenia za prace,
  11. bieżąca analiza zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz sporządzanie sprawozdania dla Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych,
  12. prowadzenie akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  13. sporządzanie sprawozdań z zakresu Działu wymaganych przepisami prawa, w tym statystyce publicznej oraz na potrzeby jednostki,
  14. sporządzanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
  15. wprowadzanie i aktualizacja informacji związanych z zatrudnieniem zamieszczonych                      w Biuletynie Informacji Publicznej,
  16. prowadzenie spraw związanych z organizowaniem służby przygotowawczej,
  17. kontrola aktualności uprawnień posiadanych przez pracowników,
  18. bilansowanie potrzeb w zakresie szkoleń z dostępnymi ofertami oraz poszukiwanie nowych ofert,
  19. organizowanie i nadzorowanie szkoleń,
  20. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procesu planowania budżetowego w ramach zadań wykonywanych na  zajmowanym stanowisku,
  21. właściwe numerowanie, zabezpieczanie, przechowywanie dokumentów związanych                           z zajmowanym stanowiskiem oraz zapewnienie ochrony danych osobowych zawartych                      w przechowywanej dokumentacji,
  22. obsługa organizacyjna komisji wskazanych przez Dyrektora,
  23. przygotowywanie projektów zarządzeń,
  24. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrektora.

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej
i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.  Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy.

Praca wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, koncentracji, dobrej ostrości wzroku, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu
i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
    ul. Barlickiego 13,
  5. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

 

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13
w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor
w terminie do dnia  22.02.2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

w Opolu

 

Załączniki do pobrania: 2016-02-11 08:28:57 - Kwestionariusz osobowy (48.00 kB)
2016-02-11 08:29:57 - Ogłoszenie o naborze PODINSPEKTOR (233.78 kB)

Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anita Śrutwa
Osoba, która odpowiada za treść: Przemysław Zych
Osoba, która wprowadzała dane: Anita Śrutwa
Data wytworzenia informacji: 2016-02-11 08:20:00
Data udostępnienia informacji: 2016-02-11 08:20:00
Data ostatniej aktualizacji: 2016-02-11 08:51:39

Wersja do wydruku...

corner   corner