|
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTOR (pełny etat)
1. Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów
|
f) staż pracy: 5 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym
Lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, tj.: ustawy o samorządzie gminnym, statutu MOSiR, regulaminu organizacyjnego MOSiR, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do ustawy, znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu,
a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), programu Płatnik
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej, i zdyscyplinowanie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- odpowiedzialność, komunikatywność i rzeczowość, sumienność, dokładność
i zaangażowanie w powierzone zadania
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- wysoka motywacja, dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- znajomość przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów normatywnych związanych z wykonywaną pracą,
- przygotowywanie do decyzji Dyrektora dokumentów związanych z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracy,
- obsługa administracyjna spraw związanych z nagradzaniem oraz odpowiedzialnością porządkową i dyscyplinarną pracowników,
- obsługa administracyjna spraw związanych z oceną okresową pracowników,
- prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem, aktualizacją i wyrejestrowywaniem do ZUS pracowników i ich rodzin oraz pracowników, z którymi MOSiR zawarł umowę cywilno – prawną,
- kierowanie pracowników na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne), współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. BHP i ppoż., nadzorowanie posiadania przez pracowników MOSiR aktualnych badań lekarskich,
- przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora,
- załatwianie spraw związanych z alternatywnymi formami zatrudnienia (staże absolwenckie, praktyki, wolontariat),
- przygotowywanie dokumentacji związanej z odejściem pracowników na emerytury lub renty,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopowej, rozliczanie i przygotowywanie dokumentacji służącej do naliczania wynagrodzenia za prace,
- bieżąca analiza zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz sporządzanie sprawozdania dla Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych,
- prowadzenie akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu Działu wymaganych przepisami prawa, w tym statystyce publicznej oraz na potrzeby jednostki,
- sporządzanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
- wprowadzanie i aktualizacja informacji związanych z zatrudnieniem zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej,
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem służby przygotowawczej,
- kontrola aktualności uprawnień posiadanych przez pracowników,
- bilansowanie potrzeb w zakresie szkoleń z dostępnymi ofertami oraz poszukiwanie nowych ofert,
- organizowanie i nadzorowanie szkoleń,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procesu planowania budżetowego w ramach zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku,
- właściwe numerowanie, zabezpieczanie, przechowywanie dokumentów związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz zapewnienie ochrony danych osobowych zawartych w przechowywanej dokumentacji,
- obsługa organizacyjna komisji wskazanych przez Dyrektora,
- przygotowywanie projektów zarządzeń,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrektora.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej
i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy.
Praca wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, koncentracji, dobrej ostrości wzroku, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu
i Rekreacji w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej,
- życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
ul. Barlickiego 13,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13
w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor
w terminie do dnia 22.02.2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.
*w przypadku osób niepełnosprawnych
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Opolu
Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu | Skrócony opis: | Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor | Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Anita Śrutwa | Osoba, która odpowiada za treść: | Przemysław Zych | Osoba, która wprowadzała dane: | Anita Śrutwa | Data wytworzenia informacji: | 2016-02-11 08:20:00 | Data udostępnienia informacji: | 2016-02-11 08:20:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-02-11 08:33:59 |
Wersja do wydruku...
|