ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-104/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 2 grudnia 2005 r.
w sprawie powołania Zakładowej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Urzędzie Miasta Opola
Na podstawie art. 23712 i art. 23713 Kodeksu pracy (ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. z późn. zmianami) – postanawiam:
§ 1
Powołać Zakładową Komisję Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, jak swój organ doradczy i opiniodawczy, w składzie:
1. Jolanta Cisek – Sekretarz Miasta Opola
przewodnicząca z upoważnienia Prezydenta Miasta Opola
2. Anna Janas – wiceprzewodnicząca – przedstawiciel pracowników
Wydział Gospodarki i Promocji Miasta
3. Dariusz Pawłowski – pracownik służby bezpieczeństwa i higieny pracy
przedstawiciel pracodawcy
Wydział Administracyjno – Gospodarczy
4. Jerzy Hilarowicz – sprawujący profilaktyczną opiekę zdrowotną
nad pracownikami – przedstawiciel pracodawcy
lekarz medycyny
5. Agnieszka Janka-Zadrożna – przedstawiciel pracowników
Biuro Rady Miasta
6. Bożena Stankiewicz – przedstawiciel pracowników
Wydział Oświaty
§ 2
Zadania Zakładowej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy określa art. 23713 Kodeksu pracy.
§ 3
Tryb pracy Zakładowej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Urzędzie Miasta Opola określa regulamin.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr OR.I-0152-18/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 21 kwietnia 2005 r. w sprawie powołania Zakładowej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Urzędzie Miasta Opola.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Zakładowej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Urzędzie Miasta Opola.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński