DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. kadr i płac
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne
lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy minimum 10 lat w tym: minimum 5 lat na stanowisku obsługi wynagrodzeń i minimum 2 lata na stanowisku ds. obsługi kadrowej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość obsługi oraz umiejętność pracy
w programie Płatnik ZUS
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) dobra znajomość prawa pracy, ZUS
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość przepisów ZFŚS
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) uczciwość, sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) zdolność do analitycznego myślenia
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) komunikatywność i wysoka kultura osobista
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) znajomość programów kadrowo-płacowych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie umów o pracę oraz porozumień zmieniających do umów o pracę,
- przygotowywanie i kompletowanie pism w sprawach pracowniczych (dodatki do wynagrodzenia, nagrody jubileuszowe, świadectwa pracy, przeszeregowania, zakres czynności itp.),
- prowadzenie ewidencji czasu pracy i list obecności pracowników,
- przygotowywanie projektu planu urlopów, po konsultacji z pracownikami i przedstawienie dyrektorowi do zatwierdzenia,
- przygotowywanie wniosków pracowników przechodzących na emeryturę i rentę, współpraca z ZUS,
- wykonywanie sprawozdań statystycznych w zakresie spraw kadrowych i płacowych,
- prowadzenie dokumentacji płacowej,
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS i Urzędu Skarbowego,
- prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie deklaracji miesięcznych w Płatniku ZUS, przekazywanie do ZUS oraz sporządzanie dokumentacji płacowej związanej z przejściem pracownika na rentę lub emeryturę,
13. sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT :
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- przygotowanie danych do płacowych planów finansowych,
- przechowywanie i archiwizacja dokumentów z zakresu kadr i płac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie przelewów,
- stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych,
- kierowanie pracowników na badanie wstępne, okresowe, kontrolne,
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, X piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a. list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem.
- kwestionariusz osobowy
- kserokopię dowodu osobistego
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy
- oświadczenie o wykonywaniu czynności na stanowisku ds. obsługi wynagrodzeń i ds. obsługi kadrowej
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni
z praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 17 stycznia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr i płac.
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś