MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACJI PROMOCJI I MARKETINGU
1. Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, wychowanie fizyczne, sport, turystyka i rekreacja, public relations, administracja
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy: minimum 2 lata , lub co najmniej 2 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS
|
g) udokumentowane kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, lub zaświadczenia potwierdzającego uzyskane kwalifikacje
|
h) prawo jazdy kat. B oraz sprawne prowadzenie samochodów osobowych
|
Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
2. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów z zakresu:
· finansów publicznych
· ustawy o sporcie
· ustawy o samorządzie gminnym.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
b) znajomość struktury oraz statutu MOSiR w Opolu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
c) biegła umiejętność obsługi komputera w tym systemu operacyjnego Windows
i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office oraz mile widziana znajomość obsługi programów graficznych COREL, COREL PaintShop Pro, Photoshop
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
d) odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, rzetelność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
e) zainteresowanie sportem, rekreacją
i turystyką, kreatywność, innowacyjność, chęć podejmowania nowych wyzwań, umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej, odporność na stres, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, samodzielność
i wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność planowania
i organizacji projektów, dokładność oraz doskonała organizacja pracy, znajomość specyfiki procesów sprzedaży i marketingu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie, eksploatacja i obsługa urządzeń i pojazdów znajdująca się na wyposażeniu działu OPiM.
2. Opracowywanie i przekazywanie Działowi finansowo- księgowemu danych wyjściowych dotyczących imprez do projektowania planów finansowych MOSiR.
3. Sporządzanie umów reklamy i sponsoringowych dla obiektów podległych MOSiR oraz ich ewidencjonowanie.
4. Inicjowanie, przygotowywanie i realizacja imprez sportowych oraz rekreacyjnych organizowanych przez MOSiR zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym:
a) pozyskiwanie sponsorów imprez organizowanych lub współorganizowanych przez MOSIR,
b) zakup i przygotowanie sprzętu niezbędnego do organizacji imprez oraz zakup i rozliczenie
z księgowością nagród przeznaczonych na organizację imprez,
c) organizacja zabezpieczenia obsługi sędziowskiej, medycznej, a także zabezpieczenie
i powiadamianie służb porządkowych,
d) sporządzanie dokumentacji fotograficznej, filmowej oraz papierowej z przeprowadzonych imprez.
5. Pozyskiwanie reklamodawców oraz sporządzanie umów barterowych, reklamowych, sponsoringowych itp.
6. Inicjowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych działalności MOSiR.
7. Dokonywanie obciążeń za użytkowanie powierzchni administrowanej przez MOSiR.
8. Inicjowanie i podejmowanie zadań na rzecz rozwoju strategii działalności sportowo-rekreacyjnej MOSiR.
a) przygotowanie projektów dotyczących promocji sportu i rekreacji dofinansowanych ze środków pozabudżetowych w tym funduszy Unii Europejskiej.
b) wdrażanie projektów dotyczących promocji sportu i rekreacji MOSiR.
9. Współpraca z obiektami MOSiR w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek akt
i przygotowania akt do przekazania ich do archiwum MOSiR w terminie przewidzianym
w instrukcji kancelaryjnej MOSiR.
10. Prowadzenie korespondencji OPiM.
11. Przestrzeganie dyscypliny pracy, a w szczególności przepisów BHP i p. poż. obowiązującego regulaminu pracy.
12. Wykonywanie wszelkich innych prac, nie wynikających z ww. zakresu, a z aktualnych potrzeb związanych
z prawidłowym funkcjonowaniem Działu i Dyrekcji MOSiR.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w równoważnym systemie czasu pracy, w tym również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy i święta.
Praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami
i codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku i sprawności psychoruchowej.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,01%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), wraz z podpisem,
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz w Dziale Administracyjno Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13,
e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Dziale Organizacji Promocji i Marketingu w terminie do dnia 23 września 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.
*w przypadku osób niepełnosprawnych
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
dr Sławomir Kożuszko