logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  

STARSZY INSPEKTOR DS. BHP I PPOŻ. - 2/5 ETATU
 

1.   Wymagania niezbędne 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:

·  wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

·  Ukończony kurs z zakresu ochrony przeciwpożarowej lub studia z zakresu ochrony przeciwpożarowej,

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

f) staż pracy:

co najmniej trzyletni udokumentowany staż pracy w służbie BHP lub co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS.

g) prawo jazdy kategorii B oraz sprawne prowadzenie pojazdów

Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

2.   Wymagania dodatkowe 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)   znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętność ich interpretacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

b)   znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i umiejętność ich interpretacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

c)   odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

d)   umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)   biegła znajomość obsługi komputera, w tym systemu operacyjnego Windows i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Windows

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania


3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)   prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony ppoż.,

b)   przeprowadzanie kontroli stanu bhp i ppoż. oraz koordynacja przestrzegania przepisów w tym zakresie  w Miejskim Ośrodku sportu i Rekreacji,

c)   informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz wnioskowanie w celu ich usuwania,

d)   koordynacja oraz prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy nowoprzyjętych pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,

e)   koordynacja oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ppoż.,

f)     opracowywanie dokumentów dotyczących ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,

g)    przygotowywanie projektów zarządzeń dyrektora i instrukcji dotyczących bhp i ppoż.,

h)   realizacja zadań związanych z ochrona przeciwpożarową MOSiR, w tym dokonywanie oceny zabezpieczenia ppoż. obiektów MOSiR oraz ustalanie potrzeb wyposażenia w urządzenia gaśnicze, sprzęt ppoż. i oznakowanie z obowiązującymi przepisami,

i)    rejestracja, sporządzanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,

j)     udział w dochodzeniach powypadkowych,

k)   określanie potrzeb, zaopatrywanie oraz nadzorowanie wykorzystania odzieży ochronnej i roboczej zgodnie  z normami wyposażenia pracowników MOSiR,

l)      prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp i ppoż.

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.   Warunki pracy na stanowisku:

a)    usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy,

b)    praca przy komputerze,

c)     bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

d)    stanowisko wymagające mobilności, ciągłego kontaktowanie się z innymi stanowiskami i instytucjami,

e)    praca w wymiarze 2/5 etatu tj. wtorki i czwartki w godz. 7:30 -15:30.

5.   W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem,

c)   list motywacyjny,

d)   kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz
w Dziale Administarcyjno - Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu ul. Barlickiego 13.

 

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko starszego inspektora ds. BHP i PPOŻ w terminie do dnia 1 lipca 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13. 

*w przypadku osób niepełnosprawnych


Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

 

Załączniki do pobrania: 2013-06-21 06:58:16 - Kwestionariusz osobowy (49.50 kB)

Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze Starszy inspektor ds. BHP i P.POŻ
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Machowicz
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Machowicz
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Machowicz
Data wytworzenia informacji: 2013-06-21 06:55:05
Data udostępnienia informacji: 2013-06-21 06:55:05
Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-21 07:41:07

Wersja do wydruku...

corner   corner