logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
INSPEKTOR DS. PŁAC
w Dziale Finansowym
w wymiarze 1 etatu
 
 
  1. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:
  • niezbędne:
  1. wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  2. co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  1. nieposzlakowana opinia,
  2. wysoki poziom moralności.
 
  • dodatkowe:
        1. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
        2. doświadczenie w księgowości budżetowej,
        3. znajomość przepisów z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od
osób fizycznych,
        1. biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),
        2. znajomość obsługi programu „Płatnik,”
        3. znajomość obsługi programu kadrowo płacowego „TETA KADRY-PŁACE”
        4. umiejętność pracy w zespole,
        5. komunikatywność, wysoka kultura osobista,
        6. sumienność i dokładność.
 
  1. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
        1. prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i kart zasiłkowych,
        2. naliczanie zasiłków, rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji
rozliczeniowych i korekt z ZUS,
        1. sporządzanie list płac oraz list zasiłków ZUS,
        2. sporządzanie zestawień zbiorczych dotyczących płac oraz naliczanie funduszu
płac,
        1. ewidencjonowanie funduszu płac wg sprawozdawczości GUS,
        2. sporządzanie sprawozdań,
        3. sporządzanie zaświadczeń do ZUS celem naliczenia kapitału początkowego, rent,
emerytur oraz innych według potrzeb pracowników,
        1. naliczanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych, od wynagrodzeń z funduszu socjalnego,
sporządzanie PIT-ów,
        1. rozliczanie delegacji.
        2. przygotowywanie materiałów w zakresie zatrudnienia i płac do planów finansowych.
 
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
 
  1. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku
Pomocy Rodzinie w Opolu:
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2012r. wynosił powyżej 6%.
 
 
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (obowiązujący formularz do pobrania na stronie internetowej MOPR.: www.mopr.opole.pl lub w Referacie Organizacyjnym i Kadr, w siedzibie Ośrodka pokój nr 20. ),
  3. kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
  1. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
  2. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
  3. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
  4. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych, (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
  1. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt.2).
 
  1. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze- Inspektor ds. Płac w DF, w MOPR w Opolu”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 14 września 2012r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną zniszczone.
 
 
 
Opole, dn. 03.09.2012r
 
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz

Ilość odwiedzin: 2548
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy INSPEKTOR DS. PŁAC w Dziale Finansowym w wymiarze 1 etatu
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2012-09-03 14:24:42
Data udostępnienia informacji: 2012-09-03 14:24:42
Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-03 14:30:20

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner