|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
INSPEKTOR DS. PŁAC
w Dziale Finansowym
w wymiarze 1 etatu
-
Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:
-
wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
-
co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wysoki poziom moralności.
-
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
-
doświadczenie w księgowości budżetowej,
-
znajomość przepisów z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od
osób fizycznych,
-
biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),
-
znajomość obsługi programu „Płatnik,”
-
znajomość obsługi programu kadrowo płacowego „TETA KADRY-PŁACE”
-
umiejętność pracy w zespole,
-
komunikatywność, wysoka kultura osobista,
-
sumienność i dokładność.
-
Główne obowiązki na w/w stanowisku:
-
prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i kart zasiłkowych,
-
naliczanie zasiłków, rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji
rozliczeniowych i korekt z ZUS,
-
sporządzanie list płac oraz list zasiłków ZUS,
-
sporządzanie zestawień zbiorczych dotyczących płac oraz naliczanie funduszu
płac,
-
ewidencjonowanie funduszu płac wg sprawozdawczości GUS,
-
sporządzanie sprawozdań,
-
sporządzanie zaświadczeń do ZUS celem naliczenia kapitału początkowego, rent,
emerytur oraz innych według potrzeb pracowników,
-
naliczanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych, od wynagrodzeń z funduszu socjalnego,
sporządzanie PIT-ów,
-
rozliczanie delegacji.
-
przygotowywanie materiałów w zakresie zatrudnienia i płac do planów finansowych.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
-
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku
Pomocy Rodzinie w Opolu:
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2012r. wynosił powyżej 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (obowiązujący formularz do pobrania na stronie internetowej MOPR.: www.mopr.opole.pl lub w Referacie Organizacyjnym i Kadr, w siedzibie Ośrodka pokój nr 20. ),
-
kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych, (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt.2).
-
Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze- Inspektor ds. Płac w DF, w MOPR w Opolu”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 14 września 2012r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną zniszczone.
Opole, dn. 03.09.2012r
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz
Ilość odwiedzin: | 2548 | Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Skrócony opis: | MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy INSPEKTOR DS. PŁAC w Dziale Finansowym w wymiarze 1 etatu | Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Dzierżak | Data wytworzenia informacji: | 2012-09-03 14:24:42 | Data udostępnienia informacji: | 2012-09-03 14:24:42 | Data ostatniej aktualizacji: | 2012-09-03 14:30:20 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|