URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA TRZY WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń
w Wydziale Świadczeń Socjalnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego pańtwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie : średnie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wykształcenie
|
wyższe
|
b) doświadczenie zawodowe w obsłudze klientów związanej z wypłatą świadczeń, wynagrodzeń itp. na stanowisku wymagającym stosowania przepisów prawa,
|
Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) umiejętności:
· znajomość procedur administracyjnych, w tym Kpa
· obsługa komputera – dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
d) cechy osobowe i predyspozycje:
dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia, życzliwy stosunek do klientów i współpracowników, odporność na stres
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
b) przestrzeganie Regulaminu pracy oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
c) kompletowanie i przygotowywanie akt do przekazywania do archiwum zakładowego zgodnie
z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami – kancelaryjną i archiwalną,
d) rozpatrywanie wniosków o świadczenia socjalne,
e) ustalanie uprawnień do świadczeń,
f) przygotowywanie projektów pism urzędowych i decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących świadczeń socjalnych,
g) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń w terminie do dnia 17 sierpnia 2009 r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.