logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w WYDZIALE BUDŻETU
 
Stanowisko d/s egzekucji administracyjnej
 (nazwa stanowiska pracy)
 
1.

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
 
 
 
 
 
 

 
2

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) Prawo jazdy kat. B
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) Znajomość obsługi komputera
     ( Excel, Word )
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) Znajomość topografii Opola
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
d) pożądane wykształcenie-   
   wyższe prawnicze
Kserokopia dyplomu
 
e)cechy osobowe i predyspozycje
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, inwencja w zakresie wykonywani obowiązków służbowych, uprzejmość,
 

 
 
 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
        1. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi
             zadaniami
        2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, oraz Regulaminu
             Organizacyjnego Miasta Opola
        3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z
             rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną
        4. Prowadzenie rejestru pobranych należności , otrzymanych przelewów bankowych
             zgodnie z tytułami wykonawczymi ( komputerowo )
        5. Sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań z realizacji otrzymanych
             tytułów wykonawczych
        6. Zbieranie informacji dotyczących zobowiązanych celem ustalenia miejsca
             zamieszkania, miejsca zatrudnienia, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
             Ustalenia stanu majątku zobowiązanego, rachunków bankowych, wkładów 
             oszczędnościowych, papierów wartościowych.
        7. Dokonywanie zajęć wynagrodzeń za pracę, zajęć rent i emerytur, rachunków
             bankowych, wkładów oszczędnościowych, papierów wartościowych i innych praw
             majątkowych
        8. Prowadzenie ewidencji tych zajęć ( komputerowo )
        9.   Sporządzanie wniosków do Sądów o ustanowienie Hipoteki Przymusowej dla
             zobowiązanych, u których dotychczasowe czynności egzekucyjne okazały się
             bezskuteczne.
      10. Kierowanie do komorników tytułów wykonawczych przypadku zbiegu egzekucji, lub
             dokonania egzekucji z nieruchomości
      11. Wykonywanie czynności egzekucyjnych na podstawie otrzymanych tytułów
             wykonawczych w zakresie udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta
             Opola.
      12. Zabezpieczenie pobranych należności pieniężnych od zobowiązanych
      13. Terminowe wpłacanie w kasie wierzyciela lub na jego rachunek bankowy
              wyegzekwowanych należności pieniężnych
      14. Przedkładanie Kierownikowi Referat Egzekucji Administracyjnej danych do
             sporządzania informacji o realizacji zadań własnych
      15. Przygotowywanie wniosków o udostępnienie informacji ze zbioru danych osobowych
             w ZUS. Urzędach Skarbowych, GUS, Wydziałach Urzędu Miasta Opola
      16. Zachowanie 40 godzinnego tygodnia pracy z jednomiesięcznym okresem
              rozliczeniowym
      17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
 
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko d/s. egzekucji administracyjnej w terminie do dnia 10 kwietnia 2009 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           

Ilość odwiedzin: 5411
Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: Stanowisko d/s egzekucji administracyjnej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-03-31 08:28:52
Data udostępnienia informacji: 2009-03-31 08:28:52
Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-26 13:18:06

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner