URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w WYDZIALE BUDŻETU
Stanowisko d/s egzekucji administracyjnej
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
|
|
|
|
|
|
2
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Prawo jazdy kat. B
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) Znajomość obsługi komputera
( Excel, Word )
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) Znajomość topografii Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) pożądane wykształcenie-
wyższe prawnicze
|
Kserokopia dyplomu
|
e)cechy osobowe i predyspozycje
|
Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, inwencja w zakresie wykonywani obowiązków służbowych, uprzejmość,
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi
zadaniami
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, oraz Regulaminu
Organizacyjnego Miasta Opola
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z
rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną
4. Prowadzenie rejestru pobranych należności , otrzymanych przelewów bankowych
zgodnie z tytułami wykonawczymi ( komputerowo )
5. Sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań z realizacji otrzymanych
tytułów wykonawczych
6. Zbieranie informacji dotyczących zobowiązanych celem ustalenia miejsca
zamieszkania, miejsca zatrudnienia, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
Ustalenia stanu majątku zobowiązanego, rachunków bankowych, wkładów
oszczędnościowych, papierów wartościowych.
7. Dokonywanie zajęć wynagrodzeń za pracę, zajęć rent i emerytur, rachunków
bankowych, wkładów oszczędnościowych, papierów wartościowych i innych praw
majątkowych
8. Prowadzenie ewidencji tych zajęć ( komputerowo )
9. Sporządzanie wniosków do Sądów o ustanowienie Hipoteki Przymusowej dla
zobowiązanych, u których dotychczasowe czynności egzekucyjne okazały się
bezskuteczne.
10. Kierowanie do komorników tytułów wykonawczych przypadku zbiegu egzekucji, lub
dokonania egzekucji z nieruchomości
11. Wykonywanie czynności egzekucyjnych na podstawie otrzymanych tytułów
wykonawczych w zakresie udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta
Opola.
12. Zabezpieczenie pobranych należności pieniężnych od zobowiązanych
13. Terminowe wpłacanie w kasie wierzyciela lub na jego rachunek bankowy
wyegzekwowanych należności pieniężnych
14. Przedkładanie Kierownikowi Referat Egzekucji Administracyjnej danych do
sporządzania informacji o realizacji zadań własnych
15. Przygotowywanie wniosków o udostępnienie informacji ze zbioru danych osobowych
w ZUS. Urzędach Skarbowych, GUS, Wydziałach Urzędu Miasta Opola
16. Zachowanie 40 godzinnego tygodnia pracy z jednomiesięcznym okresem
rozliczeniowym
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko d/s. egzekucji administracyjnej w terminie do dnia 10 kwietnia 2009 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.