logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
ds. ewidencji księgowej organu
(nazwa stanowiska pracy)
w Wydziale Finansowo - Księgowym
 
1.
 

Wymagania niezbędne
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
 
Kserokopia dowodu osobistego
b)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
oświadczenie
 
c)brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d)nieposzlakowana opinia
oświadczenie
 
e)wykształcenie:
- wyższe ekonomiczne lub                   - wyższe o dowolnej specjalizacji     poprzedzone wykształceniem średnim ekonomicznym
Kserokopia świadectwa maturalnego oraz kserokopia dyplomu
 
Kserokopia świadectwa maturalnego oraz kserokopia dyplomu
 
 

 
 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel),
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
b) samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, komunikatywność, dobry kontakt z ludźmi, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
c) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości   i finansach publicznych
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 
 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.   Prowadzenie ewidencji analitycznej środków przekazywanych do samorządowych jednostek  budżetowych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej tj.: „Moja praca-moja przyszłość”, „Pośredniczek”, ”Postaw na siebie”, Program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola”, ”Opieka nad Dzieckiem i rodziną”, ”Elastyczne przedszkola-wsparcie edukacji przedszkolnej mieście Opolu”, „Europejski Korytarz Rozwoju-Via Regia” „Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ulicy Reymonta”, oraz wsparcia udzielonego przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego,   a także otrzymanych grantów w ramach programu Comenius-Socrates” i inne które będą realizowane przez Urząd Miasta Opola.
2. Terminowe przekazywanie niewykorzystanych dotacji do Opolskiego Urzędu
      Wojewódzkiego.
3. Rozliczenie środków udzielonych z Funduszu Dopłat przeznaczonych na pokrycie części
     kosztów przedsięwzięcia polegającego na budowie lokalu socjalnego przy ul.Walecki 5/7
     oraz ul. Rybackiej 13.
4. Prowadzenie ewidencji sum do wyjaśnienia i bieżące ich rozliczanie.
5. Prowadzenie księgowości w zakresie subwencji, dotacji celowej.
6. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zgodnie z rzeczowym wykazem akt oraz
     instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
7.   Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
8. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej organu  w terminie do dnia
27 lutego 2009 r.
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

 

Ilość odwiedzin: 5794
Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji księgowej organu
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-02-17 14:44:07
Data udostępnienia informacji: 2009-02-17 14:44:07
Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-26 13:06:45

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner