URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 4
w Wydziale Finansowo - Księgowym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślnie
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie - wyższe
|
kserokopia dyplomu
|
f) co najmniej 3-miesięczny staż pracy w księgowości
|
kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym stosunku pracy, umowa cywilno – prawna, staż pracy z PUP
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagań
|
a ) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel),
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b)predyspozycje
- samodzielność
- dyspozycyjność
- dobra organizacja pracy własnej - systematyczność
- rzetelność
- komunikatywność
- dobry kontakt z ludźmi
- umiejętność analitycznego
myślenia
- zdyscyplinowanie
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Obsługa petentów w zakresie przyjmowania opłat z tytułu wieczystego użytkowania gruntu
b) Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
(dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową należności z tytułu:
- opłat z tytułu czynszu dzierżawnego ( dzierżawa działek)
- opłaty związanej z wyłączeniem gruntów rolnych z produkcji (FOGR)
c) Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową w zakresie realizowanych zadań.
d) Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
e) Terminowe rozliczanie FOGR i odprowadzanie środków do Urzędu Marszałkowskiego.
f) Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz sprawozdań finansowych zgodnie z planem budżetowym i obowiązującą klasyfikacją budżetową.
g) Terminową windykację należności w zakresie realizowanych zadań.
h) Prowadzenie rejestru sprzedaży towarów i usług z realizowanego zakresu zadań oraz ewidencja operacji związanych z tym podatkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
i) Dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów jakie wynikają z kont rozrachunkowych w danym roku obrotowym.
j) Analiza i przyjmowanie wniosków o odroczenie terminów płatności lub rozłożenia na raty należności budżetowych z tytułu wieczystego użytkowania gruntu.
k) Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań
i jednostek zewnętrznych tj. Urzędem Marszałkowskim
l) Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt
ł) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach
m) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 4 w terminie do 27 lutego 2009 r.
Dokumenty, które10 wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.