URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. Nadzoru i Rozliczeń w rejonie III
w Referacie Eksploatacji Zasobów Gminnych w Wydziale Lokalowym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) uprawnienia z zakresu zarządzania nieruchomościami
|
Kserokopia licencji zarządcy nieruchomościami
|
g) umiejętność komunikacji interpersonalnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) rzetelność, dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· Nadzorowanie realizacji umów o zarządzanie zasobem gminnym.
· Przyjmowanie od zarządców oraz innych wykonawców usług i dostaw, faktur z tytułu kosztów zarządzania, eksploatacji, remontów oraz dostaw mediów dot. zarządzanego zasobu.
· Weryfikowanie, opisywanie i kwalifikowanie do zapłaty faktur za dostawy, usługi i roboty budowlane dot. zarządzanego zasobu.
· Kontrolowanie zasadności wydatkowania środków finansowych i realizacji przyjętych planów rzeczowo- finansowych
· Ewidencjonowanie zbytych przez gminę nieruchomości i przyjętych w zarządzanie nieruchomości.
· Przekazywanie zarządcom aktów notarialnych dot. nieruchomości zbytych przez gminę.
· Weryfikowanie i uzgadnianie z zarządcami wielkości zarządzanych powierzchni na koniec każdego miesiąca.
· Comiesięczne weryfikowanie przedkładanych przez zarządców naliczeń z tytułu zaliczek wynikających z udziału gminy we wspólnotach mieszkaniowych.
· Reprezentowanie gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole.
· Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dot. zarządzanego zasobu.
· Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. Nadzoru i Rozliczeń w rejonie III
w Referacie Eksploatacji Zasobów Gminnych w Wydziale Lokalowym w terminie do dnia
30 września 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.