logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Urząd Miasta Opola
Rynek Ratusz
 
 
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
w Wydziale Spraw Obywatelskich
w wymiarze ½ etatu
 
 
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
 
a)   wykształcenie – średnie
 
a)     kserokopia dyplomu lub świadectwa
 
b)   staż pracy – co najmniej półroczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej związanej z ewidencją ludności i dowodami osobistymi
 
b)     kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie
        o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu 
c)   bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność posługiwania się edytorem tekstu (pisanie
      pism)
 
c)     oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
 
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty
 
a)   znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i aktów wykonawczych do tej ustawy
 
 
a)     oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
b)   posiadanie cech osobowych i predyspozycji, jak np.: komunikatywność, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, inicjatywność
 
b)     oświadczenie w CV
 
 
3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)        prowadzenie kart KOM – ulicami, lokalami – w kolejności numerów, domów i mieszkań, w tym również cudzoziemców zameldowanych na pobyt stały,
b)        prowadzenie kartoteki mieszkańców zameldowanych na pobyt czasowy ponad 3 miesiące,
c)         przyjmowanie zgłoszeń zameldowań obywateli polskich i cudzoziemców na pobyt stały i czasowy oraz wymeldowań z tego pobytu,
d)        prowadzenie i aktualizowanie bazy komputerowej w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,
e)        wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych w ramach udzielonych upoważnień, świadczenie usług z dokumentów tożsamości – określonych przepisami prawa oraz udzielanie informacji w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,
f)          przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów tożsamości, sporządzanie formularzy dowodowych na urządzeniach komputerowych zgodnie z obowiązującą procedurą,
g)        prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem, wymianą, zwrotem i utratą dokumentów stwierdzających tożsamość,
h)        wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Referatu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych i Naczelnika Wydziału.
 
4.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a)   dokumenty wymienione powyżej
b)   życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c)   list motywacyjny,
d)   kwestionariusz osobowy,
e)   oświadczenie o niepopełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
            Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw
Obywatelskich w wymiarze ½ etatu.
 
w terminie do dnia 21 MARCA 2008 .
           
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
            Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Ilość odwiedzin: 5997
Nazwa dokumentu: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2008-03-07 12:25:43
Data udostępnienia informacji: 2008-03-07 12:25:43
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-02 12:36:39

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner