ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 188/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 04 lutego 2008r.
w sprawie przeprowadzenia przetargu „na wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji przetargowej
Na podstawie §§ 8, 9, 10 Uchwały Nr XXIII/238/07 Rady Miasta Opola
z dnia 28 grudnia 2007r. w sprawie emisji obligacji komunalnych miasta Opola oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu zarządzam co następuje:
§1
1. Wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola o wartości 12.000.000 zł (słownie złotych dwanaście milionów) zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty z pośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu przetargowym na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Przetargu oraz „Ogłoszeniu o przetargu” zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Opola.
2. Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone na podstawie zapisów ustawy Kodeks cywilny ze szczególnym uwzględnieniem art. 701 – 705 .
3. W trakcie prowadzonego postępowania przetargowego dopuszcza
się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 1177 z późn. zm.).
§2
1. W celu zachowania zasad uczciwej konkurencji informacja o wszczęciu procedury przetargowej zostanie przekazana do co najmniej 10 banków, które zgodnie
z posiadaną przez Wydział Budżetu Urzędu Miasta Opola wiedzą uczestniczyły już w emisji obligacji komunalnych jednostek samorządu terytorialnego.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1 zostanie przekazana za pomocą faksu
a następnie wysłana drogą pocztową.
3. Całość materiałów składających się na dokumentację przetargową zostanie umieszczona na oficjalnej stronie internetowej miasta Opola.
§3
1. Powołuje się Komisję Przetargową zwaną dalej „Komisją” w składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Tomasz Filipkowski Naczelnik Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Opola,
2) Członek Komisji – Izabela Baryłowicz Kierownik Referatu Spółek i Nadzoru Właścicielskiego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
3) Członek Komisji – Lucyna Pruchnicka Samodzielne Stanowisko
ds. Monitoringu Budżetu w Urzędzie Miasta Opola.
4) Członek Komisji – Mariusz Morawski podinspektor w Referacie Spółek i Nadzoru Właścicielskiego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
5) Członek Komisji (Sekretarz) – Małgorzata Jasińska Inspektor w Referacie Spółek i Nadzoru Właścicielskiego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
2. Do zadań Komisji będzie należało:
1) czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania przetargowego,
2) sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
3) otwarcie ofert,
4) dokonanie oceny czy oferenci, którzy złożyli oferty spełniają warunki określone w Specyfikacji Warunków Przetargu,
5) dokonanie oceny ofert ważnych,
6) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
7) wnioskowanie o unieważnienie postępowania.
8) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności o których mowa w pkt. 3) - 7).
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Budżetu w Urzędzie Miasta Opola.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 4.02.2008r
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński