Opole, 29-10-2007r.
Komendant Straży Miejskiej w Opolu
ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy:
STRAŻNIK MIEJSKI – APLIKANT – 1 etat
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: bezpieczeństwo publiczne, resocjalizacja, administracja, prawo.
- Wiek: ukończone 21 lat.
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania dodatkowe:
- Prawo jazdy kat.B
- Podstawowa znajomość ustaw i rozporządzeń o samorządzie gminnym oraz ustawy i rozporządzeń dotyczących straży gminnych.
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Znajomość topografii Opola.
Wymagania pożądane:
- Osiągnięcia sportowe w zakresie sztuk walki – mile widziane uprawnienia instruktorskie w zakresie sztuk walki.
- Ukończony kurs pierwszej pomocy.
- Licencja ochrony.
- Umiejętność pracy w grupie.
- Odporność na stres.
- Stabilizacyjna sytuacja rodzinna.
- Preferowani będą kandydaci posiadający co najmniej 180 cm wzrostu.
- Nie przekroczony wiek 35 lat.
Zakres wykonywanych zadań:
- Właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i inne akty prawne.
- Dążenie do ograniczania naruszeń prawa, reagowanie na zaistniałe wykroczenia i inne zdarzenia zakłócające porządek publiczny.
- Egzekwowanie przepisów porządkowych wydanych przez Radę Miasta Opola.
- Uczestniczenie w zabezpieczeniu porządku i bezpieczeństwa zgromadzeń i imprez masowych i innych uroczystości, które odbywają się na terenie miasta Opola.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys.
- List motywacyjny.
- Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kserokopie innych świadectw i zaświadczeń przydatnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopia książeczki wojskowej (mężczyźni).
- Kserokopia zaświadczenia o niekaralności.
Zainteresowani kandydaci proszeni są o złożenie w terminie 14 dni od ukazania się niniejszego ogłoszenia wymaganych dokumentów w dziale kadr Straży Miejskiej Opole ul. Mały Rynek 14, z dopiskiem:
„Dotyczy stanowiska strażnik miejski – aplikant”
W przypadku małego zainteresowania naborem okres składania dokumentów aplikacyjnych przedłuży się o 2 tygodnie tj. do 25-11-2007r.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późn.zm.)”
Dokumenty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
* Wybrane osoby na stanowisko aplikanta zatrudnione będą po odbyciu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu końcowego (dot. kandydatów nie zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy).
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (
www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Opolu.
Komendant Straży Miejskiej w Opolu
Mirosław Banaś