logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Załącznik Nr 2

do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze

wprowadzonego Zarządzeniem Nr OR.I-0152-52/06 

Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 kwietnia 2006 r.

URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

                                       na stanowisko do spraw zgonów

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) wykształcenie - wyższe

a) kserokopia dyplomu

b) staż pracy:

doświadczenie w pracy w administracji samorządowej

b) kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu  lub umowa o trwającym aktualnie stażu

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym umiejętność posługiwania się edytorem tekstu (pisanie  pism)

 a) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

b) znajomość przepisów prawnych w zakresie rejestracji stanu cywilnego

b) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

c) znajomość języka niemieckiego
lub angielskiego w stopniu podstawowym

c) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

d) posiadanie cech osobowych

    i predyspozycji jak np.

    pracacowitość, dyspozycyjność,

    odpowiedzialność, sumienność,

    samodzielność, inicjatywność,

    zaangażowanie,komunikatyw-

    ność, wysoka kultura osobista.

d) oświadczenie w CV

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)  załatwianie spraw związanych z rejestracją zgonów,

b)  przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika,

c)    podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzanie wniosków dowodowych. Podpisywanie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,

d)   obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego oraz wręczaniem Medali Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.

 

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

 

c)         list motywacyjny,

 

d)        kwestionariusz osobowy,

 

d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ........................................................ w terminie do dnia 30 lipca 2007 roku (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: stanowisko ds. zgonów
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Pluta
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Pluta
Osoba, która wprowadzała dane: Lukasz Gaertner
Data wytworzenia informacji: 2007-07-18 13:16:23
Data udostępnienia informacji: 2007-07-18 13:16:23
Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-18 14:25:46

Wersja do wydruku...

corner   corner