logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

 

 

URZĄD MIASTA OPOLA
 OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
                           na stanowisko do spraw zgonów
 

 

1.

 

 

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

 

 

 

 

 

 

Wymagane dokumenty

 

 

 

 

a) wykształcenie - wyższe

 

 

 

a) kserokopia dyplomu

 

 

 

b) staż pracy:

 

 

doświadczenie w pracy w administracji samorządowej

 

b) kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym umiejętność posługiwania się edytorem tekstu (pisanie pism)

 

 

 

 

a) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

 

a) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

 
a) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
 

b) znajomość przepisów prawnych w zakresie rejestracji stanu cywilnego

 

 

 

b) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

 

 

 

c) znajomość języka niemieckiego
lub angielskiego w stopniu podstawowym

 

 

 

c) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

 

 

 

d) posiadanie cech osobowych

 

 

    i predyspozycji jak 
    np. 
pracacowitość,
    dyspozycyjność,
    odpowiedzialność,
    sumienność,
    samodzielność, 
    inicjatywność,
    zaangażowanie,
    komunikatyw
ność, wysoka
    kultura osobista.
 

d) oświadczenie w CV

 

 

 

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

 

c)    podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzanie wniosków dowodowych. Podpisywanie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,

 

 

d)   obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego oraz wręczaniem Medali Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.

 

 

 

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

 

 

 

 

 

 

 

 4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
 a) dokumenty wymienione powyżej
 b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 c)         list motywacyjny,
 d)        kwestionariusz osobowy,
 e)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko .w terminie do dnia 30 lipca 2007 roku . Termin składania ofert przedłuża się do 1 sierpnia 2007 r.

 

 

 

 

 a) załatwianie spraw związanych z rejestracją zgonów,
 
 b) przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek
     marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz
     wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych
     prawem czynności Kierownika,
 

 

 

 

 2.
 

 

Ilość odwiedzin: 6785
Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Pluta
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Pluta
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-07-18 13:16:23
Data udostępnienia informacji: 2007-07-18 13:16:23
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-01 15:08:16

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner