|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie średnie lub wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa ukończenia średniej szkoły
|
f) uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
|
Kserokopia uprawnień
|
g) staż pracy minimum 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość przepisów
z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole,
- przedkładanie do zatwierdzenia planów remontów i konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Gminy Opole oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
- sporządzanie planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków
z uwagi na zły stan techniczny,
- nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach remontów i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność Gminy Opole,
- załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
- reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych z jego udziałem,
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu Gminy Opole, opracowywanie wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz rozbiórek,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania inwestycyjne i remontowe,
- nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
- sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych realizowanych przez wydział,
- udział w komisjach odbiorowych związanych z realizowanymi zadaniami.
- sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
- prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych robót budowlanych,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca oraz wymagająca chodzenia i wyjazdów w teren, wymagająca przebywania na wysokościach, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,00%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy – wg wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni
praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o cieszeniu się nieposzlakowaną opinią,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać listem na adres jednostki w terminie do dnia 25 sierpnia 2016 r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej” -
decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania osoby na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 3192 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej | Podmiot udostępniający: | MZLK w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Gabriela Buhl | Osoba, która odpowiada za treść: | Gabriela Buhl | Osoba, która wprowadzała dane: | Gabriela Buhl | Data wytworzenia informacji: | 2016-08-05 13:48:43 | Data udostępnienia informacji: | 2016-08-05 13:48:43 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-08-30 14:05:28 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|