ZARZĄDZENIE Nr OR.I-0152- 267/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 lipca 2008 r.
w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
Ustalam Procedurę przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków określoną w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 3216 |
Nazwa dokumentu: | OR.I-0152-267/08 - zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.92.2011 z dnia 30.12.2011 r. |
Skrócony opis: | w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków.
|
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która odpowiada za treść: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2008-07-30 11:21:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2008-07-30 11:21:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-01-02 13:49:54 |