DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
1.
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu
|
f) staż pracy: co najmniej 5 lat
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
g) uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
|
kserokopia uprawnień
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym
|
b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
c) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym
|
d)znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym
|
e) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym
|
f) bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office, programu do kosztorysowania Norma
|
zapis w liście motywacyjnym
|
h) dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym
|
i) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym
|
k) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
- planowanie remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole w rejonie I, II i III oraz Skarbu Państwa,
- przedkładanie do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta planów remontów i konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Gminy Opole, Skarbu Państwa oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
- sporządzanie planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków z uwagi na zły stan techniczny,
- nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach remontów i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały,
- reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jego udziałem,
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu Gminy Opole, opracowywanie wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz rozbiórek,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania inwestycyjne, remontowe ,
- nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
- sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych realizowanych przez wydział,
- udział w komisjach odbiorowych związanych z realizowanymi zadaniami,
- sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa,
- prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych robót budowlanych,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Wydziałami Urzędu Miasta Opola, organami administracji rządowej i samorządowej,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy
w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny,
b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego
do niniejszego ogłoszenia,
c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
h) kserokopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane,
i) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu,
j) dokument potwierdzający niepełnosprawność wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (w przypadku osób niepełnosprawnych) - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 07 czerwca 2021 r.
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Klauzula informacyjna
|
Administrator Pani/Pana danych
|
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
Inspektor Ochrony Danych
|
We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@mzlk.opole.pl
|
Cele przetwarzania
|
Podstawa prawna
|
Okres/czas przechowywania
|
Przeprowadzenie procesu rekrutacji
|
• w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
• inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych,
• jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane
|
3 miesiące
|
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami
|
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
|
3 miesiące
|
Odbiorcy
|
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia:
- PREVENTIA Rudolf Okos, ul. Solskiego 9, 42-609 Tarnowskie Góry
Dostawcy usług pocztowych oraz kurierskich
|
Przysługujące Pani/Panu prawa
|
• Prawo żądania dostępu do danych
|
• Prawo żądania sprostowania danych
|
• Prawo żądania usunięcia danych
|
• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
|
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
|
Informacja o możliwości wycofania zgody
|
W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
|
Obowiązek podania danych
|
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne
|
Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie się z Klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś