|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. eksploatacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
f) staż pracy: niewymagany
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty lub zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) licencja zarządcy nieruchomościami
|
zapis w liście motywacyjnym
|
b) doświadczenie w pracy związanej
z obsługą wspólnot mieszkaniowych
|
zapis w liście motywacyjnym
|
c) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym
|
d) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
|
zapis w liście motywacyjnym
|
e) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
zapis w liście motywacyjnym
|
f) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
g) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym
|
h) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym
|
i) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Office
|
zapis w liście motywacyjnym
|
j) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym
|
k) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały,
- Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
- Planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni na obszarach administrowanych przez MZLK w Opolu,
- Wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów,
- Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej z zakresu prowadzonych prac,
- Kontrola zgodności wykonywanych robót z zawartymi umowami, sprawdzanie wycen, postępu robót, weryfikacja faktur przedstawionych przez wykonawców,
- Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
- zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
- zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
- inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,
- Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- Przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji infrastruktury terenów zewnętrznych stanowiących własność miasta Opola oraz Skarbu Państwa,
- Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
- Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, wyceny przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
- Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
- Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
- Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
- Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
- Nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
- Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- Nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
- Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny,
b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego
do niniejszego ogłoszenia,
c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
h) dokument potwierdzający niepełnosprawność wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (w przypadku osób niepełnosprawnych) - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 25 marca 2021 r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu
do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Klauzula informacyjna
|
Administrator Pani/Pana danych
|
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.
|
Inspektor Ochrony Danych
|
We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@mzlk.opole.pl
|
Cele przetwarzania
|
Podstawa prawna
|
Okres/czas przechowywania
|
Przeprowadzenie procesu rekrutacji
|
• w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
• inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych,
• jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane
|
3 miesiące
|
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami
|
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
|
3 miesiące
|
Odbiorcy
|
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia:
- PREVENTIA Rudolf Okos, ul. Solskiego 9, 42-609 Tarnowskie Góry
Dostawcy usług pocztowych oraz kurierskich
|
Przysługujące Pani/Panu prawa
|
• Prawo żądania dostępu do danych
|
• Prawo żądania sprostowania danych
|
• Prawo żądania usunięcia danych
|
• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
|
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
|
Informacja o możliwości wycofania zgody
|
W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
|
Obowiązek podania danych
|
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne
|
Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie się z Klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | stanowisko ds. eksploatacji | Podmiot udostępniający: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Gabriela Buhl | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Gabriela Buhl | Data wytworzenia informacji: | 2021-03-15 13:35:41 | Data udostępnienia informacji: | 2021-03-15 13:35:41 | Data ostatniej aktualizacji: | 2021-03-15 13:46:02 |
Wersja do wydruku...
|