MIEJSKI ZARZĄD LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. eksploatacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu i/lub oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię - ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
f) staż pracy: co najmniej 1 rok
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym
|
b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
c) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
d)znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym
|
e) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym
|
f) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
|
zapis w liście motywacyjnym
|
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office
|
zapis w liście motywacyjnym
|
h) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym
|
i) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
- zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
- przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
- realizacji przeglądów, konserwacji, eksploatacji i remontów placów zabaw, boisk sportowych oraz innych miejsc rekreacji,
- inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,
- Rozpatrywanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego
oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych
i socjalnych,
- Przygotowanie oraz nadzorowanie inwestycji związanych z budową placów zabaw oraz innych miejsc rekreacji realizowanych przez jednostkę,
- Reprezentowanie Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w przeprowadzanych procedurach egzekucji komorniczej,
- Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
- Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
- Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,
- Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
- Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
- Rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
- Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
- Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- Nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
- Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny,
b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia,
c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze) - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia,
h) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
i) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu,
j) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 25 lutego 2020r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu
do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Klauzula Informacyjna
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), informuję, że:
Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19.
Mogą się państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@mzlk.opole.pl.
Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania kandydata na pracownika i zawarcia umowy o pracę.
Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru zostaną komisyjnie zniszczone po upływnie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewyłonienia kandydata – po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym, natomiast podanie innych danych jest dobrowolne.
Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie
się z Klauzulą Informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Zastępca Dyrektora
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Mirosława Krysta-Nesterów